hank píše:Děkuji. Každá odpověď vyvolává další otázky. Když tedy bylo třetí stání v topírně vystavěno v roce 1900 a kanál na nové koleji před ním, kde byl kanál do r. 1900? A proč ho přestěhovali?
Kanál v roce 1882 prostě nebyl.Remíza pro dva stroje 960 a 961.Přestavba výtopny/remízy byla 19.10.1900,kdy byla rozšířena o třetí stání pro třetí stroj 509L.Dle dobového snímku vidíme kanál před budovou remízy.
výrobní číslo?? - 1882 -----1908 ------1911
....960............15.....507-507L.....93.15
....961............16.....508-508L.....93.16
.................................509L.....93.17
Dále jde vysledovat řadu 178/422.0 ČSD (dva kusy).XII.1949 nástup 423.0.
Je tu ale další záhada.
Za II.světové války byla prodloužena třetí kolej u rampy (místo čeho???) a postavena garáž pro autobusy,pravděpodobně míněno kolejový autobus.
Milan