Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký
hank píše:Z toho plánku přístavby remízy je vidět i přestěhování kůlny na uhlí (btw, víme, jak vypadala?), ale nevidím tam jinou důležitou věc, a to je kanál, tj. jáma na popel...
Trainmaniak píše:Vzpomínám si, jaké to bylo dobrodružství, když jsem do té výtopny v 80. letech lezl. Zajímavá "vůně", pocit zakázaného ovoce (páč se tam nesmělo) a tak vůbec to mělo neopakovatelnou atmosféru. Určitě mi rozumíte, tyhle pocity má každý železniční nadšenec. Škoda, že není více fotek třeba z doby, kdy to už bylo mimo provoz. Mně bylo tak 8-10 let, takže jsem nefotil.
milan ferdián píše:Popelová jáma,ale je.Na fotce jde vidět.
hank píše:milan ferdián píše:Popelová jáma,ale je.Na fotce jde vidět.
Asi jsem slepej... U kterého stání?
Trainmaniak píše:A ještě nějaké materiály k Lamperticím: http://www.trainmania.info/0/lampertice.zip
Trainmaniak píše:Kluci, ještě k těm Lamperticím přidávám foto a rozměry hajzlíku: http://www.trainmania.info/0/lampertice-zachod.zip
Trainmaniak píše:Já to myslel spíš tak, proč s tím nejeli rovnou do Královce. Tam teoreticky místo bylo. Pokud ne na 3.koleji, která asi měla být volná pro motorák jedoucí od Trutnova do Žacléře, případně obráceně, tak na 5. koleji by to klidně šlo: http://www.trainmania.info/trat043/kralovec.pdf. Ale nějaký opodstatněný důvod to jistě mělo. Jen ho zjistit. Lampertice jsou mi jasné. Tam nebylo už v té době nic použitelného.
Uživatelé procházející toto fórum: jardaaa a 3 návštevníků