Stránka 2 z 2

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: stř 07 srp, 2019 2:37 am
od dino
Ahoj, můžeš nám vysvětlit, jaké schéma bude mít tvá stanice? Nechce se mi věřit, že po všech tvých modulech děláš "zastávku" v lese na dvojkolejce. :D
Díky

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: stř 07 srp, 2019 5:13 am
od Morris Zapp
Drahý Dino,

byl's někdy v Ošelíně? :wink:
Je tam moc hezky! 8)

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: stř 07 srp, 2019 9:25 am
od zdeno
modelarTT/TTe píše:Psát však o "rozpadu", a to dokonce "asi na 8 částí", je hluboký, slušně řečeno, omyl. Spíše je, zvlášť v měřítku TT, kopírován s určitým fázovým zpožděním cca 10 let německý vývoj. Co je potěšující, že počty vyznavačů provozní modulovky v TT,

Pisem se znalostmi, ktere mam a teda je mozne, ze se to rozpadlo na mene casti.
Ale tehdy to bylo tak. A ze se to nasledne podarilo zase pospojojovat, za to asi nemuzem. :)
Jinak do tohoto vlakna nechodim a neprispivam, proto by bylo vhodne reagovat tam, kde jsem o tom pisal.
Preji prijemny den.

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: stř 07 srp, 2019 10:24 am
od Miloš Pavlát
Morris Zapp píše:Drahý Dino, byl's někdy v Ošelíně?

Taky jsem tam nebyl, ale na mapách to vypadá opravdu dobře: řeka, les, zářez, tunel, propust pro potok, zastávka a nadjezd silnice. Zkrátka snad vše co si modulář-modelář může přát. Mám motivaci se na Vás zase někdy v budoucnu přijet podívat.
Miloš

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: stř 07 srp, 2019 11:50 am
od sidlo
Štíhlé výhybky, na návěstidlech rychlostní návěsti s pruhy, závislá trakce -- ty jsi nikdy nebyl troškař :lol:

Re: TT - provoz Zababov

PříspěvekNapsal: pát 09 srp, 2019 6:41 pm
od Morris Zapp
Zase tak ortodoxní převaděč reality do modelu nejsem: štíhlé nebudou, návěstní soustava sice možná bude variabilní, ale pro začátek počítám se směrovou, z té závislé trakce zbyde profil tunelu, který by neměl bránit výhledové jízdě se zdviženým sběračem.

Miloš: přesně tak - krajina okolo je vyloženě dramatická, mňam! :wink:

Dálkovina je samozřejmě cílem - kdo by chtěl sedět ve stanici, kde má akorát dvě dopravní koleje a jinak nic? Předpokládám Ošelín používat jako přívažek k nějakým běžným nácestným stanicím na hlavní trati jednokolejné, kde často pozoruju, že se výpravčí ve vlakových pauzách nudí a dostávají roupy :wink: