Ahoj
1. obdobné téma jsme tu již řešili
viewtopic.php?t=8853 (Michal, vitrínové kolejiště)
2. nechci tedy nikomu kazit sny, ale na modulech se nikomu nechce posunovat, jen to zdržuje (Milevsko, SeTuZa, přístav a důl jistého uhlobarona...), nebýt majitelů, tak je to neobsazeně nevyužité (subjektivní pohled)
3. velká vlečka potřebuje velkou přípojnou stanici a velké objemy přeprav. V modulišti vznikne taková černá díra, která pohlcuje čas, vozy, prostředky, lokomotivy a lidi. Bude-li napojena z širé tratě, tak častá obsluha blokuje provoz a bude-li napojena z nádraží, tak pro změnu blokuje nádraží a skryťák bude muset udělat alespoň vlak na a z vlečky.
4. Pokud chcete ztvárnit pouze předávací kolejiště, tak to jednou může být chemička, po druhé teplárna, vozovka...
5. za 1. republiky nemělo moc vleček vlastní předávací kolejiště, jen ty obrovské a ty pak měly statut vlastního nádraží (např. v Plzni na vlečce Škodovky)
6. Závěrem: udělal bych třeba vlečkové čtyřkolejište, na straně od ČSD rozvětvení výhybkové s odvratem jako výtah, na druhé straně zakončeno přesuvnou a provozy (kulisa), možno doplniti vlečkou ku skládce uhlí, nebo na obrovskou skládku dřeva. Na nádražíčku by byli dvě koleje na výměnu zátěže a dvě na rozpracované, či čekající vozy, lokomotivy, tendry, jeřáby... Vlastní posun na vlečce vlastně skoro žádný, jednu soupravu přivezu, druhou odvezu...
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)