Zkus si najít Čachnov na gvd.cz v sekci Plánky stanic, tam najdeš přesnější popis ZZ vč. zabezpečení výhybek a výkolejky (výkolejka je tam jedna, a to na vlečkové koleji, protože manipulační kolej č. 3 je zabezpečena odvraty - postavením výměn č. 3 na vlečku a č. 4 do šturcu na kolej 3a) i umístění klíčů. Výpravčí DOZ ovládá jen výhybky č. 1 a 5, ostatní patří do obvodu posunu.
Co by zajímalo i mě, protože s dnešními systémy DOZ už nemám vlastní praktickou zkušenost, je to, kdy bude svítit která bílá. Řekl bych, že bílou na odjezdových návěstidlech bude rozsvěcet výpravčí DOZ a tím povolovat posun podle toho, kde stojí vlak. Další možnost je, že to bude vlakvedoucí z pomocného stavědla. Jestli platí b), jak předává výpravčí DOZ vlakvedoucímu svolení k posunu a tím pádem i odpovědnost za posun? (Stanice bude při posunu pochopitelně kryta červenými na obou vjezdech, a to i v případě té výjimky, kterou tady patřičně okomentoval sidlo, totiž při výjimečném povolení posunu přes "policajta" = označník; předpokládám, že se takový posun povoluje V-rozkazem, který si vlakvedoucí a/nebo strojvedoucí přiveze s sebou z poslední obsazené stanice před vjezdem do úseku DOZ. BTW, proč vlastně policajt není v plánku stanice uveden? V systémech dálkoviny funkci policajta obvykle plní jednosvětelné jednoznakové návěstidlo = trvalé modré světlo umístěné v patřičné vzdálenosti od vjezdového a obrácené směrem do stanice. Znamená to, že v konkrétním případě tuto funkci plní to, co už od dob I. republiky, tj. bílý kolík s modrou špicí?) Nicméně kdo bude ovládat návěstidla Se1 a Se2, co konkrétně budou povolovat při rozsvícení bílé a jaké budou jejich závislosti, o tom se rád nechám poučit taky.