To Milan F:
Joooo, Milane, v životě je všechno jinak. Takhle jsme začínali před pěti lety na koberci . A já před dvěma lety s projektem Minimoduly. Mezitím Ježíšek přinesl vnukovi Vectrona nejmenovaného českého dopravce (a mně tři vagony, i když toho týpka bytostně nesnáším). A to Ježíškovi pořád říkám? "Nic mi nekupuj, přines mi raději dárkový poukaz!"
Tím pádem vznikla potřeba na délku dopravní koleje v hlavní stanici alespoň na sto cm. Nejlépe v přímé. Takže teď je hlavní stanice na dvou segmentech 800 a 785 mm. K segmentu s mostem (1062 mm) přibyl ještě modul 400 mm.
Vnučka se zhlédla v Syslografu, vytáhl jsem tedy 163 ČD od MTB (koupil jsem ji mimořádně výhodně a tak jsem do ní pořídil zvukový dekoder), za ní dvě patra ČSD (!?) a PIKO Y, kamuflovaný do Najbrtu.
Po dvou týdnech se ukázalo, že je potřeba tyto soupravy někde vykřižovat. Včera vznikl základ stanice o třech kolejích (aby se dala použít někdy v budoucnu, kdyby se jezdilo odněkud někam...). Budou na to potřeba dva moduly o celkové délce 185 cm.
A jsem pod bezskrupulozním psychickým nátlakem, abych dokončil "přestavbu" Pendolina. Vnoučata s ním jezdí do Ostravy za druhou babičkou. Čtyřvozová souprava bude jezdit z hlavní stanice do hlavní stanice. Třívozová by mohla stavět "na mezi" ve "vedlejší stanici".
A to jsme po dvou týdnech plného provozu.
Takhle to dopadá, když je dědeček psychicky labilní a nedokáže se bránit. Ještě, že nejsem ženská, já bych podlehl pětkrát denně, protože nedokážu říci NE!