alexander píše:Bola skládka a kôlňa, alebo len kôlňa?
Jak kde.To záleželo kolik lokomotiv bylo přiděleno příslušnému depu.A dle toho musela být týdenní zásoba uhlí Je třeba též si uvědomit postupný vývoj.Kůlny na uhlí byly na začátku provozu lokálek nebo vedlejších tratí.A ani to není pravidlem ,protože pro trať Česká Lípa-Kamenický Šenov byla zřízená ve stanici Česká Lípa městský sad 1903 u dvoumístné remízy,určená pro čtyři hnací vozidla, skládka uhlí dle výkresu VIII/H a k tomu lešení pro uhlí u vodního jeřábu ,výkres XXVIII/H.Dále záleží, kterou epochu modelujete,to je též důležité.
Jestli začnete modelovat zázemí pro parní lokomotivy ,jak vám se zachce ,bez dodržení pravidel,tak takové depo lepší nestavte.
To daleko jednodušší bude pro vás realizovat zázemí pro motorový provoz,protože stačí koupit stavebnici "Zbrojení naftou" ,vhodnou remízu a kdo chce točnu i tu ,ikdyž tá nemá pro motorový provoz smysl.Vodní jeřáb byl nahrazen hydrantem,který byl umístěn v budově remízi.