V žádném případě bych ti nedoporučil tahat kolejnice z prutu. Zbytečná práce navíc u které hrozí poškození přídržnic a tudíž opakování procesu. Já jsem to udělal na jednom svém modulu a dodnes vím, že to byla blbost...
Jak pokládat výhybky a vůbec koleje ve stanici je asi na hodně dlouhé povídání a každý kdo to dělal má svůj zaručený recept, jak to udělat... Já třeba místo lepení na oboustranku, nebo balakrylu používám hřebíčky... Rozhodně bych ti doporučil, z hlediska spolehlivosti. Mít vyřešeno dělení kolejnic u srdcovky. Nejspolehlivější je dát tam nevodivou spojku. Bohužel to z hlediska modelářské tak pěkné není, ale je to na 99% spolehlivé. Rozhodně bych to nenechával jen na řezu. Sice to bude nějáký čas fungovat, ale roztažnost je sviňa a pak jednoho dne si na mě vzpomeneš, až budeš hledat kde je aus. Taky bych ti doporučil zkontrolovat délku zbytků kolejnic, které jsou na vyhybce a složí k jejímu přestavení. Občas, hlavně u tilliga, jsou delší a mají tendenci zadrhávat o podklad. Pak přemýšlíš, proč se ti vyhybka nepřestavuje a kde je chyba (většinou právě tady). Další doporučení je mít ke každé kolejnici přiveden drát a nespoléhat se na vodivé spojky. Ale to doufám sám moc dobře víš.
Já to dělám tak, že plán kolejí (1:1) si přišpendlím na podklad a pak pokládám koleje a vyhybky. Když mám položení a přibito (né úplně na fest.) Tak plán oddělám a dotluču hřebíčky. Pak už jen zapojím, vyzkouším, žaštěrkuji a dodělám krajinu a jdu do... To prezentovat...
A mimo téma. To jako zatím nejsou odstraněny ty problémy kočka vs. myslivec? Vždyť když jsem koncem března odcházel, tak už se plánovalo zaškolení zbytku osazenstva na AVV a rozdání tabletů. I když jestli je to jako s těma tabletama, tak se přestávám divit...
. Jó a Morissi, paní doktorka říkala, že chůze je zdravá
Prostě to občas nevyjde kam chceš no...