Ahoj modelářky a modeláři,
zmínil jsem se v sousedním vlákně o výstavbě modulu - hlavolamu.
Zastávka s vlečkou Pivovar Varnsdorf skutečně existuje. Ale je „kolejově“ reálná – tedy nudná. Každý skutečný vlastník vlečky šetřil peníze a do projektu dal jen minimum výhybek (byly drahé). Spíše se vždy nakládalo nebo skládalo u rampy nebo nějaké volné plochy.
- nz. Varnsdorf město
Takže posílám pár dat. Modul má rozměry 85x50 cm.
Délka nástupiště minimálně 40 cm. Tedy možnost zastavování Os nebo Sp nebo krátkých rychlíků.
Obsluha vlečky strojvedoucími Mn vlaky (nebude zde vlečková lokomotiva)
Pokud bude potřeba, bude se moci Mn vlak schovat uvnitř a nechat projet jiný vlak. A pak pokračovat v manipulaci s obsazenou traťovou kolejí (TK).
Ale to už hraničí s hlavolamem „ježek v kleci“. To víte, holky doma chtěly pořádnou vlečku.
Obsluha by měla probíhat dvakrát denně:
dopolední vlak - I sud (O), I láhve (O), T chmel (P), E uhlí (P)/popel (O), F ječmen (P)
odpolední vlak - I sud (O), I láhve (O), L slad (O), E střepy (O), G skl.obaly (P)
O znamená odesílá, P znamená přijímá.
Je třeba si uvědomit, že 5 vozů Mn přiváží, ale 5 vozů již na vlečce stojí.
Modul tedy není reálná vlečka, ale čirá radost pro manipulaci. Je jen volně inspirován Varndsorfem - pivovar Kocour a návrhy
Carla Arendta.
- volně položené výhybky