Re: "Kunčická ouzká" H0e
Napsal: pát 15 pro, 2017 6:24 pm
Třemešná H0-H0e/1:87 4800 x 500 (712) ELITE 12°/PECO 10°
K ouzké patří i styková stanice.Při zpracování projektu Frýdlantu v Čechách jsem si uvědomil,že některé její prvky jsou zapracované v našem původním projektu žst.Vracov.Vzal jsem potaz i rady od Milana (Mcx) a Daška,ty zapracoval do pro-
jektu.Styková stanice je vyloženě určena pro zakomponování do lokálních tratí.Stanice může být kryta jak lichoběžníko-
vými tabulkami,tak bude možné vložit moduly s vjezdovými návěstidly.Dlouho jsme přemýšleli a dlouho diskutovali zda podvalníková jáma nebo podvalová rampa.Zvolili jsme podvalovou rampu,tím je zvolena přeprava vozů na podvalových vozech.Nečekáme zde silnou nákladní dopravu na podvalových vozů,ale překládku z vozů do vozů nebo přes skladiště.
Užitná délka je zvolena ve stanici na normálněrozchodné koleji 1500 mm a na ouzké 1000 mm.
Milan
K ouzké patří i styková stanice.Při zpracování projektu Frýdlantu v Čechách jsem si uvědomil,že některé její prvky jsou zapracované v našem původním projektu žst.Vracov.Vzal jsem potaz i rady od Milana (Mcx) a Daška,ty zapracoval do pro-
jektu.Styková stanice je vyloženě určena pro zakomponování do lokálních tratí.Stanice může být kryta jak lichoběžníko-
vými tabulkami,tak bude možné vložit moduly s vjezdovými návěstidly.Dlouho jsme přemýšleli a dlouho diskutovali zda podvalníková jáma nebo podvalová rampa.Zvolili jsme podvalovou rampu,tím je zvolena přeprava vozů na podvalových vozech.Nečekáme zde silnou nákladní dopravu na podvalových vozů,ale překládku z vozů do vozů nebo přes skladiště.
Užitná délka je zvolena ve stanici na normálněrozchodné koleji 1500 mm a na ouzké 1000 mm.
Milan