Tak nějaké drobné odchylky od reality tam jsou, tuším na berounské straně, ale jinak ano
Pachatel tady myslím nediskutuje. Elektrizace? Se uvidí... Svůj osobní názor už jsem tady ventiloval: napíchat kolem trati akorát sloupy a ostatní předstírat.
Petr S. píše:Jen tak od boku střelím - Lysá nad Labem .
Je tam pravobřežní E dvoukolejka už od počátků elektrifikace , pokud to nebudeme hrotit do VI e. , tak je tam i dvoukolejka bez elektrifikace ( v dnešní době už E ) + ještě další jednokolejka .
Stanice na E dvoukolejce budou většinou velké , ale řekl bych , že ta Lysá patří i s rozvětvením mezi ty menší .
No, Lysá... To zaústění pražské odbočky bylo dost nešťastné, čtyři traťové koleje se prolínaly jenom do třech možných cest. A vůbec, takhle velká stanice by měla přirozenou tendenci stát se provozním středem layoutu (přinejmenším jeho české části na velkém mezinárodním setkání) a na to ta Lysá nemá; furt je to jenom vlastně přerostlá odbočka.
milan ferdián píše:Pro změnu střelím já od boku a to - Velké Březno s původní lokálkou do Verneřic nebo Čelákovice s lokálky do Mochova a Brandýse nad Labem.
Jo, Velké Březno je dobrý námět. Stejně tak Zadní Třebaň. Ale nemůžeš si v nich hrát s vlaky na dvojkolejce, jsou to z hlediska dvojkolejky vlastně jenom zastávky.
Petr S. píše:V Lysé se mohly potkat 475.1 na rychlíku z Prahy do H.K. a E469.1 na uhlí z Ú.n.L.
Myslím , že přes Čelákovice se jezdilo až s řadami 121 , 130 a pod.
Co si pamatuju (ale paměť lidská není příliš spolehlivé médium), tak před E v osobní dopravě 464.0 (podle literatury taky 354.7, ale ty si fakt nepamatuju), v nákladní 434.2; po E v osobní E 479.0 a EM 475.1,2, v nákladní na Mn T 669.1, na Pn E 469.3. Směr Všetaty dlouhou dobu osobka téměř výhradně v režii EM 488.0 (včetně ranního rychlíku!). Nákladní dopravě vládly ústecké čtyřkolky E 469.1,2, jiné řady spíše výjimečně. Jo a každý den v poledne přijela do Lysé žilinská E 499.0 (velmi často 001) a až do večera stála na 6. koleji u nákladní pokladny (obrat R 522 / 523).