Takže máme výhybky kde jsou dvojité pražce, které u nás se začaly objevovat po válce, aby zase mizely, ale jo, část výhybek je měla (sem tam i dnes má) a vyýhybky bez prodloužených pražců. Z pohledu geometrie je angličan lepší než výhybky 8,6 st. zkrácené ke kombinování s angličanem, ale o tom jindy. Prostě každý výrobce má na výhybkách své nedostatky, jak je ovšem u modelů obvyklé, však on to modelář překousne
Hodně dělá používání na jazyky pouze zbroušená kolejnice a v podstatě absence tangeciálního odbočení, které je nahrazeno tečným a dochází tam na modelové výhybce ke zlomu směru - záleží jak který výrobce a jak který typ výhybky. Je to vidět na výhybce za angličanem.
Tak se podívejme jak vypadá pohled do stanice dnes - angličan Weinert 8,6 st. poloměr 1450 mm, výhybky mají parametry shodné
a z opačné strany
a takto to vypadalo s angličanem PECO 12 st. a poloměry cca 500 až 550 mm na angličanu (výrobcem deklarováno 600 mm) a výhybky PECO s poloměrem dle výrobce 1524 mm a točící do 12 st. Negativum jsou kloubové plechové jazyky.