Stránka 8 z 16

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 8:54 am
od Dan Buchtela
milan ferdián píše:Stačí se podívat na výkres rozhraní rovina :wink: .
Ony mají zatrolejované modeuly jiné přechodové rozhraní?

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 9:02 am
od milan ferdián
Dan Buchtela píše:
milan ferdián píše:Stačí se podívat na výkres rozhraní rovina :wink: .
Ony mají zatrolejované moduly jiné přechodové rozhraní?

Rozhraní je stejné,jenže když se podíváš pozorněji kde umístit trolejové sloupy,tak zjistíš,že spodní pás (železniční spodek) musí být širší nebo po položení spodní pásu (šíře 48 mm) v plné výši,upravit dodatečné zkosení tam kde bude třeba.Důvodem je fixace sloupu k tomu to spodnímu pásu (Ž.S.).
RheiNfort. N/1:160

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 9:25 am
od milan ferdián
Dan Buchtela píše:.......

Upřímně Dane,naše moduly již v provozu a je to jedno zda jednokolejné nebo dvojkolejné,prostě bez úpravy železničního spodku zatrolejovat nepůjdou (samozřejmě,kdyby se někdo k tomu to kroku rozhodl). :wink:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 9:37 am
od Dan Buchtela
milan ferdián píše:
Dan Buchtela píše:.......

Upřímně Dane,naše moduly již v provozu a je to jedno zda jednokolejné nebo dvojkolejné,prostě bez úpravy železničního spodku zatrolejovat nepůjdou (samozřejmě,kdyby se někdo k tomu to kroku rozhodl). :wink:
Nevidím důvod, proč by to nemělo jít... Ale máš pravdu, je tu jen teorie...on to vyřeší ten, kdo se rozhodne to případně realizovat....

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 10:49 am
od milan ferdián
Ukázka varianty upevnění sloupu :lol: .Zde je,jak fixovat trolejové sloupy na hotovém modulu.Modelová velikost N/1:160.

1)Vyvrtat otvor
2)Vyvrtaný otvor
3)Fixační trubička pro trolejový sloup

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: čtv 27 srp, 2015 10:55 am
od milan ferdián
4)Fixační trubičku gumovým kladívkem zatlučeme
5)Připravená fixační trubička
6)Trolejový sloup vložený do fixační trubičky

Poznámka:
Musí být určitá masa podkladního materiálu.Jinak fixační trubička nebude spolehlivě držet.

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 5:57 pm
od Petr Šimral
milan ferdián píše:
Morris Zapp píše: v TT už se pokládají výhybky v Karlštejně 8)

Jo,tak to jsem velmi zvědavý na zhlaví pod stavědlem 1 (směr Zadní Třebáň) :o .


Byl jsem upozorněn, že se zde diskutuje i o Karlštejnu :D

Pokusím se ukojit Milanovu zvědavost.

20150630_174850.jpg
Celé třebáňské zhlaví.


20150630_181204.jpg
Výhybky pro celou stanici.


20150630_181226.jpg
Angličan s přestavitelnými srdcovkami


Ahoj PeŠ

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 6:01 pm
od milan ferdián
No Peťo,to je bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o :o :o :o :o :D :D :D .I zkrácena mateční kolej v TT-ečku ,to koukám.....
I pohyblivé srdcovky :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D .Obrovská výzva pro ostatní.Kam se na tebe hrabou :D .Na tebe nemají,co jsi mi teď prezentoval. :wink:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 6:09 pm
od Petr Šimral
milan ferdián píše:No Peťo,to je bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o :o :o :o :o :D :D :D .I zkrácena mateční kolej v TT-ečku ,to koukám.....
I pohyblivé srdcovky :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D .Obrovská výzva pro ostatní.Kam se na tebe hrabou :D .Na tebe nemají,co jsi mi teď prezentoval. :wink:


Moc mě nechval. Já to rukama nedělal. Toto vyrobili v Drážďanech u Filligránů :-)

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 6:14 pm
od milan ferdián
Petr Šimral píše:
milan ferdián píše:No Peťo,to je bombaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o :o :o :o :o :D :D :D .I zkrácena mateční kolej v TT-ečku ,to koukám.....
I pohyblivé srdcovky :o :o :o :o :o :o :D :D :D :D :D .Obrovská výzva pro ostatní.Kam se na tebe hrabou :D .Na tebe nemají,co jsi mi teď prezentoval. :wink:


Moc mě nechval. Já to rukama nedělal. Toto vyrobili v Drážďanech u Filligránů :-)

To nevadí,jen ta tvá odvaha jít do takových detailů si vyžaduje velkou úctu a obdiv :wink: .My jsme první co vidíme vše komplet :?:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 6:42 pm
od Barbucha
Šlaka, něco takovýho sem ještě neviděl. :shock:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 7:08 pm
od Petr Šimral
milan ferdián píše:To nevadí,jen ta tvá odvaha jít do takových detailů si vyžaduje velkou úctu a obdiv :wink: .My jsme první co vidíme vše komplet :?:


Ani za to mě nechval. Původně měl být Karlštejn jen volnou představou. Na obou zhlavích měly být dvojité kolejové spojky s normálními angličany německého vzoru z nabídky Filligránu.

Při projednání poptávky němečtí kolegové nabídli, že mají k dispozici kompletní kolejivo českých vzorů na svršku R 65 a S 49 a navrhli předělat stanici na věrný model. Zbytek už vidíte na fotkách, od zaplacení zálohy do převzetí to trvalo tři měsíce a první nasazení překližkové stanice předpokládáme v Zákupech.

PeŠ

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: úte 01 zář, 2015 7:29 pm
od Pavel-HP
Barbucha píše:Šlaka, něco takovýho sem ještě neviděl. :shock:


K vidění pouze ve správné velikosti - středu - TT. :mrgreen:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: stř 02 zář, 2015 1:15 pm
od milan ferdián
Petr Šimral píše:......

Tak Petře,rádi by jsme další informace jako průběh stavby stanice,drážní stavby,elektrifikace,hrad Karlštejn atd. :wink:

Re: Elektrifikované tratě / moduly

PříspěvekNapsal: stř 02 zář, 2015 3:41 pm
od Tomas_C.
Také jsem Petře zvědav jak to celé dopadne...obvzláště na tak luxusním kolejivu...škoda těch fotek mohly býti kvalitnější.

Ps: Jinak zdravím pana strojvedoucího, již dlouho jsem Vás neslyšel na GSM-R, výpravčí z majlontu.