FREMO H0-Old (II. epocha)

Vše co souvisí s moduly.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký

FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » pon 11 říj, 2021 2:01 pm

P1040500.JPG

Spěšný vlak vedený Hrbounem 375.0 zastavil ve stanici. V popředí manipuluje Bejček 422.0 od nákladního vlaku.

Vážení modeláři a příznivci modulové železnice.
Otevírám zde vlákno pro prezentaci práce a reportáže ze setkáních skupiny H0-Old klubu Fremo, která se zabývá modelováním a provozem ve II. epoše.

Skupina H0-Old má v klubu Fremo početnou německou komunitu, zaměřující se na provoz DRG v období 1926-1930. Zároveň se však v posledních letech utvořila i vcelku slušná skupinka Českých a Slovenských členů Fremo, kterým prvorepubliková železnice učarovala, a kteří se pravidelně účastní i zahraničních Fremo setkání, kde se snažíme prezentovat naše moduly, vozidla a celkově provoz ČSD přibližne v letech 1925-1935.

Jelikož továrně dostupných modelů vozidel ČSD do II. epochy není mnoho, tak se často musíme pouštět do přestaveb továrních modelů zahraničních správ, či jejich úprav do našeho období provozu. V neposlední řadě i vyvíjení vlastních stavebnic modelů vozidel, ať už z leptů, odlitků a v poslední době i 3D tisku. Z těchto důvodů se zaměřujeme více na kvalitu, než kvantitu. Tedy větší radost než ucelenka Wapek vyndaných z krabice, nám udělá jeden či dva do detailu dodělané a napatinované vozy. Dvojkolí RP25, případně i RP25 finescale jsou samozřejmost. Dále také používáme po vzoru H0-fine modelovější spřáhla OBK s provozem nárazník na nárazník a znamenajících i nutnost odpružených nárazníků na vozidlech. Ruku v ruce s vozidly pak jde samozřejmě i kvalitní kolejivo, štíhlejší výhybky, modelovější (reálné) poloměry oblouků tak, aby nám i vozidla náročnější na kolejový svršek (například malosérie Micro-Metakit a Micro-Feinmechanik či nově BLM-model) bez problémů projížděla oblouky i výhybky. Kvalitně zpracovaná krajina a dobové reálie jako levostranný provoz na silnicích či jiné detaily jsou pak už třešničkou na dortu umocňující celkový dojem provozu železnice před téměř 100 lety. Mnoho z nás tráví čas studiem nejen historických fotografií a pohlednic, ale i procházením archivů a sháněním dobových plánů stanic, budov, či vozidel, aby naše moduly měly hezkou dobovou atmosféru.

P1050592.JPG

Setkání dvou Heligónů. Malosériové modely výrobce Micro-Feinmechanik při kvalitně položeném kolejivu zvládají provoz a vozbu nákladních vlaků s přehledem. Hezkým detailem jsou i odlišné typy tendrů.

Provoz v II. epoše má své kouzlo, ať už díky pomaleji ospale jezdícím vlakům za kterými člověk nemusí za jízdy "běhat", ale užívá si poklidnou jízdu krajinou a může se kochat detaily na modulech. Tak i rozmanitým vozovým parkem, s nepřeberným množstvím jak starých rakouských a dalších lokomotiv, tak i v tu dobu nových československých strojů jako je velký bejček, kremák, krasin či mikádo. V provozu jsou stále ještě i parní vozy a objevují se už první motoráky jak na lokálkách (např. věžáky), tak i v dálkové dopravě (modré šípy). Nákladní doprava je také velice rozmanitá, kromě klasických komodit jako uhlí, dřevo, nebo štěrk, se vozí i všemožné další komodity jako jsou písek, kámen, mléko, dobytek, nábytek, stroje, pivo, ryby, pošta, cukrová řepa... což znamená i rozmanitý park nákladních vozů. Tlaková brzda se teprve postupně začíná zavádět, a tak je mnoho vozů stále ještě úplně bez brzdy, nebo jsou brzděny jen ručně brzdaři v brzdařských budkách. V osobní dopravě už je tlaková brzda zavedena, ale na některých vedlejších tratích ještě dožívá provoz s brzdou sací.

IMG_20191115_110301.jpg

Osobní vlak vedený Torpédem 354.0 přijíždí do zastávky. Vlak je ještě bržděn ssací brzdou - lokomotiva nemá kompresor.

Pokud někoho II. epocha také zaujala a zajímá ho i modulovka a provozní setkání podle pravidel Fremo, a ideálně by se i rád zapojil, tak ať se určitě ozve, klidně i soukromě, a můžeme dát řeč co a jak 8)
Z obecných informací čím se řídíme, tak samozřejmě v první řadě normou FREMO.
A potom také námi vytvořenou a odsouhlasenou normou pro II. epochu.

Na závěr pár reportáží od kolegů z uplynulých setkání:
Modletice 2019
Grossposna 2019 (jen foto)
Grossposna 2018
Grossposna 2016 (jen foto)
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » pon 11 říj, 2021 2:41 pm

BARDOWICK 9/2021

Po dlouhé Covidové pauze, se nás konečně zase malá skupinka vypravila na setkání Fremo II. epochy skupiny H0-Old. Tentokrát do Bardowicku u Hamburku.

Setkání provázela různá Covidová opatření a restrikce. Jedním z nich bylo, že se na layout použily pouze moduly místní skupiny z okolí Hamburku. Moduly z ČR ani ze vzdálenějších částí Německa se nevezly, jako prevence pro případné zavření hranic zemí či okresů. To bohužel znamenalo i použití starších ne už dobře udržovaných traťových modulů, či modulů s nehotovou, nebo naopak hodně zestárlou krajinou. To snižovalo jak spolehlivost provozu, tak i celkovou úroveň setkání, která byla trochu horší, než na co jsme byli zvyklí. I tak bylo setkání velmi povedené a s dobrou atmosférou a bylo mnoho zajímavého k vidění. Za ČSD skupinu jsme měli v Grafikonu alespoň zavedený peážní ČSD rychlík projíždějící hlavní trať ze skryťáku do skryťáku, vedený naším Mikádem řady 387.0 a sestavený z ČSD vozů a přímých lůžkových a restauračních vozů CIWL. Vlak byl hezkým spestřením mezi jinak všude přítomnými DRG vozidly. A jízda našeho rychlíku vzbuzovala náležitou pozornost.

IMG_20211002_185842.jpg

Rychlík ČSD vedený strojem 387.0 zastavil na nádraží Holstedt, kde z něj bude odpojen přímý lůžkový vůz do lázní Bad Ronningen.

Velmi pěknou novinkou byla krásně provedená stanička Allagen. Stanice byla perfektně zpracována do detailů, s kvalitně položeným kolejivem a štíhlými výhybkami a byla radost se na ní koukat. Její majitel pak disponoval velkým množstvím historických fotografií a plánků stanice, takže měl člověk možnost porovnat skutečnost a model.

IMG_20211002_104714.jpg

Allagen s osobním vlakem. Továrna vlevo dole zpracovává a nakládá mramor.

Druhou novinkou byly moduly znázorňující Špesartskou rampu v Německu (Spessart rampe). Jednalo se o 9 traťových dvoukolejných modulů stoupajících ze skryté stanice pod sklonem přibližně 20 promile až k vrcholovému tunelu procházejícím skrz horu. Před tunelem se nacházela odstavná kolej pro postrkové lokomotivy a kolejová spojka. Všechny vlaky ze skryťáku byly po rampě doprovázené nezavěšeným postrkem, většinou řady 95 a 96. Tyto lokomotivy měly upravené spřáhlo jen s tlačnou plochou bez háku, případně jenom nárazníky úplně bez spřáhla, takže před tunelem mohly odstoupit od vlaku bez jeho zastavení, stejně jako je tomu u nezavěšených postrků ve skutečnosti. Obsluhy vlaků se s touto postrkovou službou velmi rychle seznámili a provoz vlaků s postrkem se dvěma strojvedoucímí probíhal plynule bez problémů a byl velmi zábavnou aktivitou. Po dokončení krajiny na modulech se bude jistě jednat o jeden z ústředních motivů modulišť na budoucích setkáních.

_IMG0230.jpg

Vrchol Spessart rampy s tunelem a odstavnou kolejí pro odstavování postrků. Kolejová spojka pak sloužila k přejetí vracejících se postrkových lokomotiv na správnou kolej.


Obsáhlejší reportáž od Martina a další fotogalerie a videa najdete zde.
Naposledy upravil OndraFíra dne úte 03 kvě, 2022 2:08 pm, celkově upraveno 1
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod milan ferdián » pon 11 říj, 2021 4:21 pm

Paráda :D :wink: . A jen houšť, kluci.
-m-
milan ferdián
 
Příspěvky: 11823
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod Dovi » úte 12 říj, 2021 6:19 am

 
Ondro,
díky za sdílení, za informace a za pěkné fotky.

Ta Nová Ves pod Pleší a doba první republiky mi připomněla romantickou lokálku do Dobříše (trochu to tam znám).
A hned vedle Nové Vsi se někomu možná vybaví i sousední stanice Mníšek pod Brdy alias literární Lážov..
Úplně tam vidím Káju Maříka a Zdeňu Rédlovou... :-)

Jinak H0-Old v rámci Fremo klubu je paráda a moc vaší skupině fandím - celému tomuto počínání, které mj. uchovává kus historie.

Ať se daří !
 
- v dětství H0 a následně N
- teď už si jen hraju (nemodelařím) s H0, H0e a H0f, analog+digi
Uživatelský avatar
Dovi
 
Příspěvky: 542
Registrován: pon 25 kvě, 2020 5:47 am

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » pon 22 lis, 2021 11:01 pm

Díky všem za hezké reakce :-)


Bohužel dnes jsme se dozvěděli špatnou (i když vzhledem k nedávnému vývoji situace asi i očekávanou) zprávu. A to, že setkání Fremo II. epochy DRG+ČSD v Dreiskau-Muckern u Lipska, které se mělo konat tento týden, se z důvodu tamních pandemických opatření ruší. Nějakou dobu tu tedy nejspíš nepřibyde žádná nová reportáž ani fotografie. Tak snad zase příští rok.

Alespoň na pokochání sem dávám pár videí ze zatím posledního setkání v Dreiskau v roce 2019 (2020 bylo také zrušeno).

https://youtu.be/eFFwVcIUQ3w
https://youtu.be/4_3gaN94h-k
https://youtu.be/3XhPfnNqrFI

diskz.jpg
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod milan008 » úte 23 lis, 2021 1:08 pm

Úžasná videa :shock:
milan008
 
Příspěvky: 168
Registrován: ned 01 led, 2017 2:06 pm
Bydliště: Olomouc/Skřípov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » ned 08 kvě, 2022 4:59 pm

Ahoj,
minulý víkend jsme se opět vypravili na FREMO old setkaní do Bardowicku. Tentokrát nás bylo více a postavili jsme i větev ČSD. Bylo to moc pěkné setkání. Epocha II. má prostě své kouzlo.
Obrázek
Můžete se kochat fotkama v galeriiích
https://romanondrej.rajce.idnes.cz/FREMO_H0-Old_Bardowick_22
https://mk-zababov.rajce.idnes.cz/Bardowick_FREMO_old_2022/
https://savaldo.rajce.idnes.cz/2022-04_Bardowick_22_28.04.-01.05.22/

Take jsme se byli podívat na Shiffhebelwerk (38 m vysoký výtah pro lodě do Elbe Seitenkanal), který je od Bardowicku pár kilometrů.
https://savaldo.rajce.idnes.cz/2022-03_Lodni_vytah_28.04.22/
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » úte 10 kvě, 2022 9:38 pm

Bardowick 4/2022

Dovolím si navázat na Martina a přispět s pár informacemi ohledně setkání Fremo skupiny H0-Old v Bardowicku u Hamburku, které proběhlo od 28.4 do 1.5. 2022.

Tématem byl opět provoz německých Říšských drah (DRG) v létě roku 1928 a díky hojné česko-slovenské účasti tentokrát i s přeshraničním provozem na síť ČSD.
Hlavním motivem byla dvojkolejná trať ze skryté stanice Görlitz, za kterou ihned následovalo stoupání po Špesártské rampě se sklonem asi 20 promile a na které se uplatňovaly nezavěšené postrky - většinou malletkami řady 96. Dvojkolejka dále vedla přes stanici Holstedt, odbočku Oberdüssel, stanici Hirschberg a končila ve skryté stanici Plagwitz. Z Hirschbergu odbočovala jednokolejná trať přes nádražíčko Eichfelden, a dále přes několik zastávek a nákladišť do skryté stanice Glösa. Na odbočcce Oberdüssel odbočovala ve směru od Holstedtu jednokolejná trať do Československa a za hraniční čárou byla první stanicí ČSD odbočná stanice Hukovice. Z té pokračovala jednokolejná trať dále přes Novou Ves a Loket, okolo dolů v Hrabové až do skryté stanice Mikulovice. Do Hukovic byla pak zaústěna ještě druhá přeshraniční trať z Německa, jednalo se o místní soukromou dráhu, která nebyla pod správou DRG. Provoz na této trati byl dirigován dispečerem (obdoba naší D3).

Arrangement Bardowick April 22 final 2.jpg

plán moduliště

Provoz na modulišti byl rozmanitý a každý si určitě přišel na své.
Na ČSD síti zejména díky dlouhému traťovému úseku Hukovice - Loket bylo nutno téměř pokaždé v Lokti i Hukovicích křižovat, takže se staniční obsluhy nenudily. V provozu byly dvě soupravy osobních vlaků Mikulovice - Hukovice, Sp vlak Mikulovice - Hukovice - Holstedt, a jednou za den projížděl zvláštní Express s přímými lůžkovými a lehátkovými vozy CIWL a také přímými vozy DRG z ČSR přes hranice a Holstedt, odkud po odvěšení DRG vozů pokračovala Česká/CIWL část dále a po Špesártské rampě dolů až do skryté stanice Görlitz. V nákladní dopravě jezdily denně dvě ucelené soupravy z dolů v Hrabové do Německa, dále Pn směska do Německa a zpět, uhlí z dolů do Čech a samozřejmě manipulační vlaky pro obsluhu stanic a svoz/rozvoz vozů.
Na DRG síti si člověk mohl užít obsluhu jak motorových vozů, či menších i větších vlaků s parní lokomotivou na jednokolejce i dvojkolejce, až po dálkový 12-vozový Express vedený zánovní lokomotivou řady 01. Na Špesártské rampě pak probíhala opět postrková služba většinou s malletkami řady 96, popř. pětispřežkou ř. 95, které končily u výhybky před vrcholovým tunelem a odtud se vracely zpět dolů.

abcd.jpg

Spěšný vlak vedený Všudybylkou 354.1 se blíží k Nové Vsi pod Pleší. Výstražné kříže i autobus na silnici jsou na levé straně, protože v Československu byl stále ještě levostranný provoz na silnicích.

efgh.jpg

Osobní vlak DRG z Hirschbergu do Glosy zastavil v první zastávce za Eichfeldenem.

Zajímavostí byla i prezentace práce Německých kolegů. Na modulišti se objevily dva modely parních lokomotiv kompletně z 3D tisku. Tedy nejenom "karoserie" s kotlem a budkou, ale také rám lokomotivy, a kola (3D tištěné středy kol vlisované do kovových obručí). Ukázku jedné z těchto lokomotiv je možné shlédnout na tomto videu: https://youtu.be/IKHXWzE2Y4c Prezentační jízdy v druhé půlce videa jsou přímo ze setkání v Bardowicku.

Odkazy na fotogalerie jsou v Martinově příspěvku výše. Já doplním ještě odkaz na pěkné video zachycující průřez provozem jak na ČSD tak DRG části.
BARDOWICK 2022 VIDEO
(Od času 2:50 je několik záběrů na druhou z výše zmiňovaných lokomotiv z 3D tisku, tato má z 3D tisku i "karoserii").
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » pon 16 kvě, 2022 7:53 am

Ahoj,
Pro milovníky starších epoch by mohl být zajímavý i tento projekt
https://www.startlab.sk/projekty/2253-podpor-knihu-o-historii-kosicko-bohuminskej-zeleznice/
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » ned 26 čer, 2022 10:40 pm

Ahoj,
na blog Zababova jsem dal pár slov o Bardowicku.
http://blog.zababov.eu/
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » čtv 30 čer, 2022 8:43 pm

Ahoj,
na blog jsem doplnil další videa a udělal nějaké opravy
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » pon 21 lis, 2022 8:50 pm

Ahoj,
jak už psal Marek ve vlákně o Lokti, zůčastnili jsme se od čtvrtka do neděle tradičního setkaní FREMO Old v Grossposně (přesněji Drieskau Muckern). Nádhera. Více psát nebudu. To slíbil Ondra. Zde je odkaz na pár fotek, které jsem dal na Rajče
https://mk-zababov.rajce.idnes.cz/Grossposna2022_epocha_II.
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » pon 21 lis, 2022 9:55 pm

Dreiskau-Muckern 9/2022 - 15. ročník (3. pokus)

Od čtvrtka do neděle 17.-20. listopadu po dvou odkladech konečně na třetí pokus proběhl 15. ročník setkání Fremo H0-Old II. epochy v Dreiskau-Muckern u Lipska. Již tradičně jako v předchozích letech i s významnou Českou a Slovenskou účastí a přeshraničním provozem z Říše do Československa.

IMG_20221119_171257D.jpg

Heligón přijíždí od Lokte s nákladním vlakem do Hukovic ve Slezsku. Z druhé strany se připojuje trať od Elčovic.

Moduliště sestávalo ze dvou normálněrozchodných a jedné úzkorozchodné H0e tratě DRG. A ze dvou tratí ČSD.
Německá tratě začínala ve skryté stanici Plagwitz a po dvojkolejce vedla do rozestavěné třikolejné stanice Machern, z ní dále už jen jednokolejně do odbočné stanice Kronwerk a dále přes Bulthausen do konečné stanice Klausthal. Druhá trať odbočovala v Kronwerku a vedla přes Malebný Allagen, Zernsdorf do Schwarzbachu. Z Klausthalu pak vedla ještě úzkokolejná dráha přes Helbigsdorf do Garsedachu. Na dvoukolejce mezi skrytou stanicí a Machernem byla odbočka Posthausen na které odbočovala trať do Československa. První stanicí za hraniční čárou byl Loket, kde docházelo k přepřahání lokomotiv z DRG na ČSD a naopak. Obsluha v Lokti se tedy vůbec nenudila a často výpravčí nevěděl kam dřív skočit. Dále za Loktem byly Hukovice ve Slezsku a z nich vedla trať přes Novou Ves pod Pleší do skryté stanice Mengelager (zapůjčené od kolegů z Německa). Z Hukovic pak odbočovala lokálka přes Poříčí nad Sázavou do Elčovic. A z Elčovic vedly rovnou dvě vlečky, jedna na šachtu uhelného dolu Jan a druhá do velké rafinérie Apollo, kde se plnily ucelené soupravy kotlových vozů benzinem a minerálními oleji.

054-IMG_0035.JPG

Plnění cisteren na vlečce Apollo

IMG_20221118_111855_1D.jpg

Torpédo s osobním vlakem do Elčovic odjíždí z Poříčí nad Sázavou.

Setkání se velice podařilo a po celou dobu vládla příjemná atmosféra. Provoz byl dostatečně pestrý a živý a nenudili se vlakové čety ani obsluhy stanic. A na závěr si naše ČSD moduly vysloužily i slova uznání a chvály od německých kolegů za jejich kvalitu a vzhled.
Níže pak přidávám odkazy na fotogalerie a později snad i videa.

Fotogalerie:
Ondra: https://romanondrej.rajce.idnes.cz/FREM ... Muckern_22
Marek: https://photos.app.goo.gl/Z7BDian7a5FgNjkv5
Martin: https://mk-zababov.rajce.idnes.cz/Gross ... _epocha_II

Videa na Youtube:
Video zachycující převážně německou část moduliště: https://youtu.be/TsYZkTCrv9k
Pohled z vlaku hlavní trať ČSD: https://youtu.be/cQBV4PWW7xI
Pohled z vlaku vedlejší trať ČSD: https://youtu.be/sBiMoAVd7i0
Video s komentářem (Německy) s množstvím záběrů na ČSD část moduliště: https://youtu.be/meaSe9d8Zh8
Naposledy upravil OndraFíra dne stř 28 pro, 2022 12:47 am, celkově upraveno 1
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod OndraFíra » stř 28 pro, 2022 12:49 am

Doplněn odkaz na nové video.
Tentokrát s komentářem (německy) a velkým množstvím záběrů (video i fotografie) z provozu na ČSD části moduliště.

https://youtu.be/meaSe9d8Zh8
Moduly Fremo H0-Old - II.epocha ČSD: Nová Ves pod Pleší , Dobříš
Uživatelský avatar
OndraFíra
 
Příspěvky: 131
Registrován: sob 26 čer, 2010 12:26 pm
Bydliště: Praha

Re: FREMO H0-Old (II. epocha)

Příspěvekod MartinK » úte 02 kvě, 2023 9:53 am

Ahoj,
o prodlouženém víkendu proběhlo FREMO setkání příznivců II. epochy v Lánech.
Byl to opravdu modelářský svátek. Pár fotek najdete na Rajčeti:
https://mk-zababov.rajce.idnes.cz/Lany2023_epII
Ahoj,
Martin K. H0, ep. II, III a IV
https://sites.google.com/site/spolekzababov/home
Uživatelský avatar
MartinK
 
Příspěvky: 119
Registrován: ned 24 lis, 2013 10:08 am
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm a Kvítečkov

Další

Zpět na Moduly

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků