Do podvozku jsem doplnil další díly do podélného rámu. Po přilepení se podvozek vyzkoušel na koleji, zda je funkční. Na jedné straně jednoho podvozku se musela udělat úprava. Ložisková pouzdra se musela odlepit a přilepit až na kraj podélníku. Kdybych to neudělal, tak nákolek se lehce dotýkal příčné stěny. Stalo se to proto, že po přilepení se jedna strana zvedla a tím pádem se zkrátila vzdálenost. Příště až se bude stavět podobný podvozek, tak se musí brát v úvahu úplně jinou míru, než jsem použil.
Dále se do podvozku přilepily brzdové zdrže, které mám jako odlitek a které se musí trochu upravit. Další odlitek byl použit na ložiskový domek. Průměr ložiskové domku mohl být menší, ale musí zase zakrýt ložisko, které má průměr 2 mm. Když připočítám ještě stěnu odlitku, tak pak tahle to vypadá.
Dvounápravové podvozky jsou na čepu přidělané k podlaze vozu. Vůz dostal ještě kinematiku Roco. Dvojkolí je Roco. Vůz projíždí oblouk 470 mm v pohodě. Na menší oblouk je potřeba vyměnit za užší kinematiku.
Tak řeším poštovní vozy a při pročítání zajímavých postřehů od tempotaxi-ho mě pobavil s.statistik, jak se pohoršuje nad fotkama - něco jako naši důchodci ve vedlejším vchodě - nenapadlo by mě, že někdo může řešit takový hlouposti....
Přečti si diskuze k některým továrním výrobkům a pochopíš. Já už raději předem filtruji a nebo chodím na německý fóra...... Jinak kolegovi tempotaxi jen obdiv a uznáni.