Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
marian_r píše:To kladivo je tam načo? Ideš z toho robiť plošiňáky?
Ono se o odstrojených uhlácích na řadu P (Pt) mluví už v předpisu D101 z roku 1949, ale pokud to mělo být z vozů Ut, tak je to jasné.
Nakonec jsem si všiml, že narozdíl od vozů Zdv ex KsOd mají tytéž maďarské vozy na fotkách větrací mřížku i na dveřích. Mam na to ve stavebnici přípravu včetně dveří s dírou, ale u ČSD to asi nebylo?
Doufam, že nebyly otočné.
Na vlákně České a moravskoslezské lokálky je uveden plánek služebního vozu. Vůz byl zařazen u BNB, od ní přešly k ČSD dva služební vozy řady D, ale jen jeden z roku 1903 a s rozvorem 4,4 m. Měl číslo D 6-1608. Mohl by to byt vůz ztoho plánku.
Zajímavé je, že BEB ani ATE tyto vozy neprovozovala, aspoň tak soudím z porovnaní rozvorů ze seznamu služebních a osobních vozů.
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků