Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:Ještě bych chtěl podotknout: Protože toto vlákno původně vzniklo v návaznosti na stavbu modelu "Šebíka", řekl bych, že by kolegové z Ústí neudělali chybu, kdyby aspoň některé soupravy exportních uhelných vlaků do Saska skládali z vozů DR opatřených tlakovou brzdou. Ty do ČSR jezdily běžně s německým uhlím a koksem už od konce 20. let. (PPS Meziměstí - 1927, PPS Ziegenhals/Hlucholazy - 1928.) A budou-li do těchto souprav řazeny československé vozy, měly by to zásadně být ty vyrobené po roce 1918. A protože každá odpověď vyvolává další navazující otázky, třeba nám někdo prozradí, jak ve II. epoše fungovaly vzájemné vyrovnávky ucelených souprav uhláků mezi DR a ČSD. Ložilo se do stejných souprav na oba směry (slezské uhlí do ČSR, severočeské do Německa) nebo se soupravy vracely prázdné? Musely se vracet na domovskou dráhu stejnou trasou a přes stejnou PPS, kudy přijely, tj. většinou prázdné, nebo je bylo možné vrátit ložené i jinudy?
UncleFardy píše: Lokomotivy jsme teď začali řešit...
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků