Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Bw_Ig píše:...datum pořízení je 3.8.1914.
Vladimír_B píše:A kdybych si z toho postavil rakouskou Zetku, tak to bude v pořádku? A první republiky se také dožila, předpokládám. Fotka téhle (nebo podobné) byla i v knížce o plz. pivovarech... Jen tu střechu udělat plátěnou?
Střelec píše:Zdálky? Tak z 1 km. Vůz v Prazdroji je vůz ex MÁV a ze stavebnice opravdu nic podobného vytvořit nelze.
Je skvělý, že se v tom vyznáš, lze ti závidět, že na to asi i vidíš, ale to znamená, že seš taková vzácnost, že ti akutně hrozí odchyt a vycpání pro muzeum.
Ten kilák je moc, ani na sto metrů ti hned nedojde, co je jinak. Kdysi v Kolíně jsem viděl soupavu podobných vykopávek taženou skaličákem a bylo mi na ní něco divnýho. Až když vlak zmizel za obzorem, došlo mi, že jeden z dvouosých vozů uprostřed soupravy měl dvojkolí různých průměrů a seděl na kolejích šejdrem.
Většina lidí budou náhodní pozorovatelé a těm na tom nebude nic divnýho. Prostě starej vagón v soupravě jinejch podobnejch vagónů. Pokud bude mít běžný označení a ne vlastenecký nápisy, jednoduše zapadne. Stejně jako spousta jiných "cover" verzí vozů a lokomotiv od renomovaných firem.
radeksindy píše:Střelec: Ano, většině lidí to divný nebude, ale modeláři by to divné být mělo. Jiné rozdělení stěny, místo železných sloupků dřevěné, u jednoho zamřížované otvory posunuté níže do bočnice, u druhého zavírané dřevěné a uzké rovnou pod střechou, jiná plošinka, jiné výztuhy,jinak dlouhý, prostě úplně všechno je jinak. Pokud to někomu přijde jako podobné, pak si může vzít zcela libovolný vůz I.epochy TRIX, BRAWA, Fleischmann a přestříkat, bude to zcela stejný výsledek. Je to každého volba, ale s modelařinou to nemá nic společného.
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků