Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Ten vůz CDil 321 byl stejný jako CDil 301 líšeňské lokálky?
Střelec píše:Jinak by k tomu DF pasovalo celodřevěné pětiokno s hajzlíkem uprostřed....
Střelec píše:To bude odlitek s plechy, nebo evrgreen s plechy? Upřednostnil bych odlitek jako u dlouhého DF, řezání oken do lehce gumového evrgreenu bytostně nesnáším. Jinak by k tomu DF pasovalo celodřevěné pětiokno s hajzlíkem uprostřed....
Mcx píše:Ahoj Petře, asi pěkné, ale na těch minifotkách není vidět vůbec nic.
Střelec píše:Tak to je mnohem lepší technologie. A je to o několik tříd vejš, než plecháč od KUBER. Jak to vyjde cenově? Příslušné stránky se bohužel nesnáší s mým antivirákem, takže se musím blbě ptát tady.
Navrhnout vůz, nebo jiný 3D objekt samozřejmě není sranda, ale krátkých vozů a lokomotiv ze starších období, vhodných pro malá kolejiště, se asi jiným způsobem nedočkáme. Z Locolabu snad časem vypadne nějaká vhodná lokomotiva, takže odpadne trápení s nevalnými odlitky, tudíž by pořízení vhodné soupravy nemusel být až takový problém.
Střelec píše:Ty stránky se mi někdy otevřou, někdy ne (stopne je antivirák) a občas mi spadnou při pokusu otevřít další okna. Problém bude asi v mém elektronickém šrotu.
Střelec píše:Uhlák je zajímavý, ale jak vyřešit vyjímatelný "sypký" náklad (uhlí), když běžnému vložení imitace brání výztuže na horní hraně vozu? Tedy pokud nebudu riskovat použití skutečně sypaného nákladu....
Střelec píše:Jak to vypadá s historickými výměnovými tělesy s trohúhelníkovou "šipkou"?
422 od Brawy v nejklasičtější podobě (dlouhé vany + baňatý komín) už léta není k sehnání
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků