Souhlasím, ta vysoká podlaha vypadá nemodelově, ale nejen to, standardní náklady - uhlí, písek - se do vozu "nevejdou". Navíc celý vnitřek vozu je lakován šedou barvou, podlaha je bez naznačení dřevěných fošen, vnitřní strany bočnic jsou na rozdíl od modelu Vtr od Vacka hladké, bez naznačení prolisů (ostatně sám jsi byl v diskuzi
viewtopic.php?f=15&t=4533 ). Po této úpravě odpovídá vnitřní výška bočnic vozům ROCO a Fleischmann. Tloušťka bočnic i proporce, podle mě, odpovídají taktéž (vozy Vte od Roco podstupují stejnou podlahovou kůru, porovnával jsem oba vozy nastříkané základovou barvou, zaměňoval podvozky...)
Pokud jde o tu vodovou barvu - tak to opravdu funguje (samozřejmě barva musí zaschnout). K tomuto postupu jsem přistoupil prapůvodně s nedůvěrou, de-facto jsem k tomu byl donucen. Tenká vrstva laku, kterou nanáším po aplikaci obtisků, mnohdy nevydržela moji proceduru vtírání "zašlých nečistot" do prolisů, rohů a hran modelu velmi naředěnou emailovou barvou
. Samozřejmě, model musí být perfektně odmaštěn a po aplikaci suchých patinátorů přelakován několika vrstvami bezbarvého laku.