Další moc pěkná práce! Bledá závist.
To jsou vozy co nám na lokálku chyběly. Obtisky jsou předpokládám pro 2. třídu? Tedy konec provozu? Čemuž odpovídá i stav vozu.
V případě hlubšího zájmu o tyto vozy doporučuji stránky
http://drevaky.wz.cz/ Ohledně příp. nasazení, tak jsou tyhle vozy ideální pro lokálku 60. - 70. let do souprav s topící karkulkou, příp. 423.0/433.0, na více vytížené vlaky. Přítrž tomuto nasazování udělaly až masivní dodávky M152.0. Rybáky se dostali na lokálky až docela pozdě (pokud vůbec
).
Další možnou úpravou je úprava na topení uhlím kamny. To bylo taky někde popsáno. A v tomto provedení můžou být nasazovány i jako doprovodné k vojenským vlakům (např. v Kařízku mělo dom.st. minimálně jedno Bi). Další možnost je úprava na nějaký ten Bauzug...
A teď zpráva pro ultrass: je nutné pro bezpečnost provozu otočit petličku na dveřích!
V případě, že bude chtít uvést vůz do stavu první republiky, tak si zjistěte jestli odpovídá oplechování vozu, větrače, druh osvětlení atd. V dílnách byli schopni postavit ten vůz klidně znova. Vždyť měl dřevěnou kostru.
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)