Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Vladimír_B píše:radeksindy: děkuji
Střelec: ad. červená klička, co si tak já vzpomínám, tak 831 v posledním tažení za konečné vítězství na trati 160, ale i 183 a 5 měly kličky červené
odpovídající služební/poštovní vůz Pro jaké období? Pro jaké nasazení? Pokud budeme uvažovat to moje "dělnické" nasazení*) na lokálce na přelomu 60./70. let, tak Ds je jediná možnost (na 90%). Kořistní vozy jsou již dávno vyřazené, z prvorepublikových Déček skoro nic už také není a rypáky jsou stále potřebné na hlavních a "středních" tratích. A navíc na lokálce měli jeden služební vůz na všechno.
*) v tomto období, krom Pacifiku už ani jiné využití neměly. Nešlo kam hlouběji spadnout. Příp. ještě jako služební na frekventovanějších tratích na Mn...
Samozřejmě, že tohle je tak trochu úplně pohled ultrass. Vy si můžete poskládat cokoliv - jakkoliv - kamkoliv a navíc mohlo být i nějaké další nasazení těchto vozů...
Jinak bych se přimlouval, aby výrobce zkusil něco menšího - ale to tu všechno už bylo a všichni to máme doma ve skříni hromady (nepostavené ).
4 wokna dělal Adast, stavebnice se dají stále občas sehnat. Klasické lokálkové vozy s rozvorem 6,5 metru pro změnu dělá BV model. Chatičky, polopošty, celopošty z první republiky, či z monarchie není problém sehnat. Nákladní D a dlouhé Dd se dělá v leptu, stejně jako čtrnáctiokna, či osmimetrovky. "Lokálkové" DéeF a Dé se dělá ve verzi "Lepieš" stavebnice... Všeho je dost, jen tyhle dřeváky mi chyběli.
Vladimír_B píše:Bych tedy nevěřil jakou nechuť, či nenávist dokáže udělat dvanáctimístné označení. Abych přilil olej do ohně, tak si představte, že Rybáky vydrželi na Pacifiku do hlubokých 80. let! Psali v Železnici, nebo tam někde...
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků