E27- Já bych to neviděl tak vesele. Protože jsem vše jen odhadoval, tak některé zařízení jsou na jiném místě, než je na velkém voze. Prostě neodhadneš, jak má být nějaká součástka nebo část veliká. Hold někdy je to velké a někdy zase malé. A pokud tam máš dát další díl, tak zjistíš, že ta věc tam nejde, nevejde se, nepasuje a musíš jí dát o pár milimetrů jinam. Spíše bych napsal, že vůz se podobá.
Dále jsem pokračoval, že jsem sundal stávající armaturu a prodloužil jsem ji směrem ven. Už není tak utopená a je pod sedmém poli oplášťované jímky. Pod armaturou má být brzdová soustava, ale tenkráte zase nebyla jímka a její oplášťování, tak zase není čeho se chytit. Dále by byl problém to tam vše nacpat. Potrubí má jít pod kotel, ale nevejde se tam, tak potrubí vychází z rámu. Ono také záleží, zda kohouty nebo šoupata jsou přesně veliká. Dále záleží na úhlu hřídelky v armatuře. Dále armatura má mít ještě plechovou vzpěru, která je přidělána k jímce. Jsou to prostě zásadní změny.
Dále jsem pokračoval na tažných kotvičkách, které jsou pro zajímavost papírové.
Pak jsem ještě natáhl ochranou tyč a vzpěry tyče.
Dále jsem musel znova přetřít jímku. Prsty prostě ošoupaly barvu na švech.
Ještě dodělat bezpečností pruhy a popis vozu.