To je ale historický nesmysl. Pokud na pluh RIGA dáte evidenční číslo 92 nebo 93, tak je to hovadina.
Totiž ev.č. 92 sněhového pluhu je neznámé, protože při evidenci roku 1954 nebylo číslo pluhu 92 uvedeno.
Ale č.pluhu 93 je známé - ale nebyl to RIGA !!!!!:
Pluh SP 93 ČSD
Typ pluhu tendrový
Původní číslo ?
Počet náprav 3
Rozvor krajních náprav ?
Délka vozidla ?
Vlastní hmotnost 29,70 t
Hmotnost na nápravu (služební) ?
Provedení pluhu šípový
Výstroj pluhu bez ruční brzdy
Patřil do kategorie rekonstrukcí zrušených tendrů na sněhové pluhy. Není známé jeho průvodní číslo, ani doby rekonstrukce, jestli to bylo za ČSD nebo ještě za předchozí správy. Provedení pluhu bylo klasické šípové oboustranné, z druhé strany vozidla bylo spřahovací ústrojí. Největší rychlost při tažení 40 km/h. V roce 1955 evidován u TD Bratislava a odstaven ve stanici Bratislava (?). Roku 1962 evidován pod TD Bratislava s uložením ve stanici Zohor.
Jak jsem už uvedl - U ČSD bylo ve stavu roku 1954 evidováno 15 pluhů Riga (evidenčního čísla SP 04, 24, 26, 41, 42, 44, 45, 46, 48, 49, 51, 78, 91, 95, 96) - tedy tato čísla když uvedena na pluh RIGA - je to správně. Ale NE č. 92 a 93.