Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Ale ano a přímo z fabriky. Vozy Bmee a Amee a některé BDmee. Dodávány byly na přelomu 80.-tých a 90.tých let. Souprava z těchto vozů(tehdy Ex Slovenská strela, Košičan, Gerlach, Tatran a Brněnský drak) společně se zelenožlutou loko vypadala suprově. Ale Btax červený se žlutým jsem tedy neviděl. Mám ale pocit(zkusím ověřit), že u některých BDtax (Btax)byl chromově žlutý pruh na čele ve verzi ODS(šedomodrá).Pavel-HP píše:Aha, novinka, žlutý pruh se totiž doplňoval na HNACÍ vozidla z důvodu lepší viditelnosti po unifikaci nátěrů hnacích vozidel podle trakce. Na os.vozech, přívěsných i jiných vozech opravdu ne ... .
tak se mýlí.ta rumělka byla používána na vzor88 tj celočervená skříň a žlutý pruh 600mm
v případě ´88 unifiku byl v ojedinělých případech používán i výrazně světlejší odstín červené (zřejmě z důvodu nedostatku správného odstínu - viz. plnění plánu oprav ), pravděpodobně odstín, který se používal pro střídavé loko, které se tehdy v Šumperku také opravovaly
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků