Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
od Svratka » pát 29 kvě, 2015 3:14 pm
K debatě o tom, zda se v 80.letech obnovovaly nátěry syntetikou či nitro bych rád přidal vzpomínku...
V těch dobách měla hnací vozidla na své skříni m.j. sítotiskem vytvořený nápis:
NATŘENO SYNTETICKÝM EMAILEM
RUČÍ DO:
a připsáno datum záruky nátěru.
Ovšem už si nevybavuji, zda to měly jen nově vyrobené lokomotivy (163,363...), nebo mašiny z dílen v novém laku...
-
Svratka
-
- Příspěvky: 268
- Registrován: úte 08 dub, 2014 7:38 am
od Patrik Novák » pát 29 kvě, 2015 4:15 pm
Patrik Novák píše:tohle jsem už psal :
protže jsme zase u barev , předpis byl červeˇn višňová , to jak to přesně vypadalo nelze říct protože ostíny byly v té době dost nestabilní , prostě jak se to povedlo namíchat , a opět zmíním ŽELEZNIČNÍ MAGAZÍN ve kterém bylo v modelářské části pojednání-článek o barvách , ..................................
předpis : višeň , jak to vypadalo je věc další , zrovna červená je náročná na pigment-proto má horší kryvost a v dobách nedostatku kdečeho to prostě nějak namíchali , bylo X odstínů každý barvy , tak se jim to do nějaký tolerance odstínu vešlo , dneska jich je XX
stačí taky jiná barva základovky a vrchní odstín to změní ,
a jsme opět u toho co jsem již psal , .........................
-
Patrik Novák
-
- Příspěvky: 734
- Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
- Bydliště: Horní Podluží
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků