Blm/Btax

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Blm/Btax

Příspěvekod Svratka » pát 29 kvě, 2015 3:14 pm

K debatě o tom, zda se v 80.letech obnovovaly nátěry syntetikou či nitro bych rád přidal vzpomínku...

V těch dobách měla hnací vozidla na své skříni m.j. sítotiskem vytvořený nápis:

NATŘENO SYNTETICKÝM EMAILEM
RUČÍ DO:

a připsáno datum záruky nátěru.

Ovšem už si nevybavuji, zda to měly jen nově vyrobené lokomotivy (163,363...), nebo mašiny z dílen v novém laku...
Svratka
 
Příspěvky: 268
Registrován: úte 08 dub, 2014 7:38 am

Re: Blm/Btax

Příspěvekod Patrik Novák » pát 29 kvě, 2015 4:15 pm

Patrik Novák píše:tohle jsem už psal :
protže jsme zase u barev , předpis byl červeˇn višňová , to jak to přesně vypadalo nelze říct protože ostíny byly v té době dost nestabilní , prostě jak se to povedlo namíchat , a opět zmíním ŽELEZNIČNÍ MAGAZÍN ve kterém bylo v modelářské části pojednání-článek o barvách , ..................................

předpis : višeň , jak to vypadalo je věc další , zrovna červená je náročná na pigment-proto má horší kryvost a v dobách nedostatku kdečeho to prostě nějak namíchali , bylo X odstínů každý barvy , tak se jim to do nějaký tolerance odstínu vešlo , dneska jich je XX

stačí taky jiná barva základovky a vrchní odstín to změní ,


a jsme opět u toho co jsem již psal , .........................
Patrik Novák
 
Příspěvky: 734
Registrován: stř 15 črc, 2009 6:51 pm
Bydliště: Horní Podluží

Předchozí

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků