Tomáš píše:vidíš to jsem si ještě nevšiml.Mimo jiné otázka přímo tobě na tělo když vyrábíš ty vozy ze stavebnic LPH jakákola používáš ???
Konečně jsem se teď dostal k cisternám LPH a původní kolečka jsou mimo.Při jízdě se spíš smykem pohybují po kolejnici než by se otáčely.Možná jsem udělal něco blbě,napadlo mě,že jsem ty boky co drží kolečka spasoval moc napevno a nenechal tam žádnou vůli.štve mě to a tojsem zkoušel už i ložiska Peho a moc slavnýto taky není.Snad to ty kovový kolečka vyřeší tím,že si časem vydřou dírky
U motoráků používám právě ta 7,5 mm, u ostatních (cisterny atd...) jsou ideální ta 7,7 mm.
Ale ani s plastovýma kolečkama nemám u správně zatížených vagónků a dobře "spasovaných" dvojkolí problém. Možná si udělal tuhle chybu-ten nálitek uprostřed osy dvojkolí musí být úplně odstraněn, raději víc než míň . Když ho tam kousek zůstane, při otáčení potom zachytává o konstrkci podvozku která je nad nimi. Další problém může dělat také neúplně odstraněný nálitek koleček-ty pro změnu potom drhnou o krajní příčné spojky (trámky) podvozku. V obou případech potom nepomůžou ani ložiska-tedy myšleno při použití plastových dvojkolí. Ale ocelové jsou ocelové, tam jsou jízdní vlastnosti bez debat