Jan Kohout píše:TT-maniac: díky moc za ten návod
Jinak, nemáte někdo vhodné foto tohoto služebáku, na kterém by bylo jasně vidět umístění vzduchojemu a baterie na podvozku vozu? Z návodu to není příliš zřejmé, z výkresů, které jsem na netu našel je to vidět jen dvourozměrně - tedy vidím v jaké pozici to má být vzhledem k přední/zadní části vozu, ale již se nedá poznat na které straně z hlediska pravá/levá...
A ještě jsem se chtěl zeptat - podle toho, co jsem našel na netu, tak samostatná kamna byla do tohoto vozu přidávána až po r. 1989/1990, když budu vůz stavět pro odobí 1. pol. 80. let, tak mu mám nebo nemám dělat komínek (podle oněch informací tedy v té době kamna neměl, komínek by tím pádem byl zbytečný...) ?
Dsku stavím v HO.
Komínek, nevím jestli i kamna, měly tyto vozy již na počátku 70.let - "Sergeje", str.74.
Podle vozu, který stojí ve stanici Kladno, byla schránka na baterie na pravé straně. Tedy na té, kde je i záchod. Na stejné straně bylo i dynamo. Vzduchojem byl vlevo.
Vybavení vozu bylo asi dost strohé. Ve voze byla prkená podlaha. Klasický záchod.
Vozy, které jsem viděl, měly vnitřek natřený šedou barvou.