Osobní vozy ČD / 1:120, 1:87

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod štefíno » stř 03 úno, 2010 8:30 pm

¨Malá ukázka toho, jak lze zabít celý den :lol:
Obrázek
jde o jeřáb na MUV v TT
Co je malé to je milé :D
štefíno
 
Příspěvky: 34
Registrován: stř 30 pro, 2009 3:36 pm
Bydliště: okolí Zlína

Příspěvekod Pája » stř 03 úno, 2010 11:22 pm

:shock: Ty jsi ale šílenec (myšleno jako obdiv)! Já bych tak 3 vdechl,než bych jeden dodělal. Paráda
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Petr Zatrepalek » čtv 04 úno, 2010 7:54 am

štefíno píše:¨Malá ukázka toho, jak lze zabít celý den :lol:
Obrázek
jde o jeřáb na MUV v TT


Až to budeš nechávat odlévat, tak bacha na tlouštku stěn - máš to dost tenký, u odlitků budeš mít stěny ztenčené do ztracena! Pokud to budeš dělat pro každou svou muvku extra, tak držím palce, ať ti nadšení pro věc vydrží, při těch cenách co jsi si nastavil :D .

A malá drobnost - na webu ti chybí firemní informace s adresou a dalším kontaktem, takže na klienty to nemusí působit moc důvěryhodně... Navíc to není zcela košer se zákonem o živnostenském podnikání... Proto ti radím, oprav si to ve svém vlastním zájmu co nejdřív.
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod štefíno » čtv 04 úno, 2010 9:09 am

Díky za připomínky. Informace už jsem upravil, snad to tak bude stačit :oops: Co se týče odlévání, tak to myslím neklapne. Po dlouhém přemýšlení jsem stejně došel na to, že nejlepší je to dělat tak, jak to dělám, tzn. otrocky každej díl zvlášť. Co se týče těch cen, tak to co mám zatím na svém webu, tak to je pouze postavená stavebnice, bez jakýchkoli větších úprav. Až budu dělat další, tak tam právě přijde tento jeřáb a propracovanější podvozek :wink: Jinak co se týče cen, tak to ještě nemám tak dobrej odhad, za kolik co dát na prodej. Jak si dělal ty MUV v HO a prodával skoro za 4000 a to jako stojící maketu tuším, tak do bych nevěřil, že si to někdo koupí :?
Co je malé to je milé :D
štefíno
 
Příspěvky: 34
Registrován: stř 30 pro, 2009 3:36 pm
Bydliště: okolí Zlína

Příspěvekod Petr Zatrepalek » čtv 04 úno, 2010 2:45 pm

štefíno píše:Díky za připomínky. Informace už jsem upravil, snad to tak bude stačit :oops: Co se týče odlévání, tak to myslím neklapne. Po dlouhém přemýšlení jsem stejně došel na to, že nejlepší je to dělat tak, jak to dělám, tzn. otrocky každej díl zvlášť. Co se týče těch cen, tak to co mám zatím na svém webu, tak to je pouze postavená stavebnice, bez jakýchkoli větších úprav. Až budu dělat další, tak tam právě přijde tento jeřáb a propracovanější podvozek :wink: Jinak co se týče cen, tak to ještě nemám tak dobrej odhad, za kolik co dát na prodej. Jak si dělal ty MUV v HO a prodával skoro za 4000 a to jako stojící maketu tuším, tak do bych nevěřil, že si to někdo koupí :?


To je jednoduchý - cena materiálu plus cena práce (naše muvka 13,5-16 normohodin), sám to poznáš :D pokud zasklívání, patinu, dekály a barvení nebudeš chtít odfláknout) a máš výslednou cenu :D Navíc náš rezin má nesrovnatelně víc dílů a detailů než lept od Hektora, které je nutné vyřezat, začistit... Stavebnice byla v prodeji jako limitka za 1900, kdo ji chtěl, má ji doma... Nyní se bude prodávat po jednotlivých komponentech, bez dekálů a šablon na okna.

Takže při těch cca 1000 kč včetně super nákupní ceny co můžeš mít od Hektora mi na MUVku co máš na obrázcích vychází max cca 25 kč na hodinu :wink: A to ještě bez provize Hektorovi za prodej přes jeho web :D
Jestli se ti to vyplatí, musíš vědět sám - pokud mi za 950 uděláš takovýhle model, budu první kdo si to u tebe nechá za tu cenu dělat, to mi věř! Těch 1000 je tak směšně málo, že se mi i jiným sakra vyplatí investovat tyhle "náklady obětované příležitosti" a soustředit se jak během "tvých x hodin práce" vydělat mnohem víc peněz jinde :D

Zpátky k jeřábu - nic ve zlém, ale radím nechat si odlít základnu jeřábu, první díl (otočnou stojinu), hák. Ty ostatní díly si pak nechat vyleptat a z leptu si je poskládat - budeš to mít lepší než to furt sochat od nuly... Pokud tedy svou nabídku produkce myslíš vážně.
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Předchozí

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků