Stavba vozů z Evergreenu a leptů

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Petr Berka » úte 03 lis, 2009 11:43 am

radeksindy píše:Některá malá písmena se používala jen pro určité typy vozů. Malé k bylo pouze u řad Fk a Ddk. Jinak v tomto pbdobí se nezávislé topení (tehdy hlavně kamny) skrývalo pod písmenkem m - tedy přípojné vozy pro motoráky. Tam se to muselo bez páry obejít.

Děkuji za perfektí vysvětlení. Znalosti se ztrácí...zvlášť o první republice. Já vím naštěstí spoustu věcí ještě od p. Zusky.
Jinak tak fotka Ddk, z nehodového vlaku LD Rakovník, kterou jsem sem dal, je ten samý vůz, který dnes existuje ve sbírce KHKD. A ten nasštěstí moc chyb nemá.
http://www.petr.berka.biz
Uživatelský avatar
Petr Berka
 
Příspěvky: 201
Registrován: pon 14 led, 2008 6:50 pm
Bydliště: Cvrčovice

Předchozí

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků