Podvozek motorového vozu 810.

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod michalkomarek » pát 23 led, 2009 5:06 pm

Tak ten můj motor má průměr 6 mm. délku těla 12 mm.hřídel má průměr 0.8 mm.a délku 5 mm.vlezl by tam i o chloupek větší motor.délky 15mm.moc místa tam nemám,mám tam ještě reproduktor.
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod MirekTT » pát 23 led, 2009 5:08 pm

Zdenku V., Nechci zde nikterak kazit téma v sekci stavba vagonů pod nadpisem pojezd do 810 dotazem na převodovku drezíny, ale ten pohon je nějak vyřešen? A v TT? Na obě nápravy? Prosím prosím, aspoň foto, nebo apoň zevrubný, nejlépe skoro úplně superdetailní popis.
Já jsem zkoušel devadesátikorunové vibromotorky do nokie a šklebily se na větší zatížení. Pak jsem si řekl, když už tak už, ale dát 2tis za Maxon a nemít vyřešeny převody - zatím váhám.
MirekTT
 
Příspěvky: 2564
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Příspěvekod Zdenek Valter » pát 23 led, 2009 8:56 pm

MirekTT píše:Zdenku V., Nechci zde nikterak kazit téma v sekci stavba vagonů pod nadpisem pojezd do 810 dotazem na převodovku drezíny, ale ten pohon je nějak vyřešen? A v TT? Na obě nápravy? Prosím prosím, aspoň foto, nebo apoň zevrubný, nejlépe skoro úplně superdetailní popis.
Já jsem zkoušel devadesátikorunové vibromotorky do nokie a šklebily se na větší zatížení. Pak jsem si řekl, když už tak už, ale dát 2tis za Maxon a nemít vyřešeny převody - zatím váhám.


No nebudem to tedy kazit a přejdem plynule sem ju ?

http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php ... a&start=15
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2647
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod michalkomarek » sob 24 led, 2009 7:17 pm

Mirku dík za kontakt na ty motory,vypadají moc dobře!!Hned v pondělí tam volám...Jak píšeš že máš jeden na zkoušení kolika pólový ho máš a na jaké napětí??Co se týká motorizace drezíny nešlo by použít něco z Faller car systému??
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod MirekTT » sob 24 led, 2009 8:44 pm

Michale, se Zdenkem jsme to přesunuli sem, máš tam i moji odpověď

http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php ... c&start=30
MirekTT
 
Příspěvky: 2564
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Podvozek motorového vozu 810.

Příspěvekod belgarat » sob 23 úno, 2019 11:03 am

Ozivim stare tema: chci trochu vyspravit pojezd, co jsem koupil v motoraku na burze - tento: http://www.litomysky.cz/tt/pojezdm152.htm . Jednak se prodejce motoraku vubec nemazal s vyriznutim diry do LPH dna vozu - dira je obrovska,zbytecne zeslabuje plast. Pojezd samotny ma docela vule mezi snekem nalisovanym k motoru a prevodovkou. Vypada to, ze motorek je na jedne strane jen nasazeny do drzaku a na druhe strane drzi (vypada to tak) jen diky pripajeni na pruziny. Kdyz ma spatny den, tak se snek temer vznasi nad ozubenym koleckem a podle toho vypadaji jizdni vlastnosti. Prodejce motoraku se take vubec nemazal se spojenim pojezd -> plastovy vylisek, 2mm vruty to jisti.

Otazky:

- jak co nejlepe pripevnit kosticku motorku k telesu pojezdu ? Mam zkusit ten kovovy ramecek prohrat pajeckou a prichytit k pojezdu trochou cinu ? Lepit ?
- mate-li nekdo ten pojezd, jaky prumer sroubu do toho pasuje ? Mam tu M2 a M2,5; M2 propadne a M2,5 se nevejde ... prinejhorsim muzu teda do plastoveho dna vyvrtat/vlepit M2 maticku, ale radsi bych mel neco co drzi v primo v zavitu toho pojezdu. Nebo protahnout 2,5 zavitnikem ?
- chtelo by to naopak pridat vuli u pohanenych dvojkoli, kvuli nerovnostem. Nejaky napad ?

Diky.
TT ep. IVa-b; analog + NanoX, DR5000. Pseudoprogramator, pindac nesmyslu
http://modelwiki.klfree.net
belgarat
 
Příspěvky: 2367
Registrován: čtv 27 pro, 2012 9:36 pm
Bydliště: Hřebeč u Kladna

Re: Podvozek motorového vozu 810.

Příspěvekod dudlifuk » sob 23 úno, 2019 3:11 pm

pouzivam tieto pojazdy k uplnej spokojnosti, ako prve vzdy vymenim motor za Mashimu, stoji to zato. Motor lepim epoxidom. Samotny pojazd je vsadeny do otvoru podlahy stavebnice LPH, tento som presne vymeral a vyrezal. Drzi na dvoch samorezkach. Po zajazdeni prevodov cca 1/2 hodiny s dostatkom vazeliny si prevody sadnu a pojazd s Mashimou je velmi tichy a spolahlivy
Přílohy
IMG_2245.jpg
IMG_2244.jpg
dudlifuk
 
Příspěvky: 485
Registrován: ned 15 led, 2017 9:40 pm
Bydliště: TT

Předchozí

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků