Podvozek motorového vozu 810.

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Podvozek motorového vozu 810.

Příspěvekod jezevec » úte 30 pro, 2008 11:48 pm

Dobrý den toto téma jsem nemohl najít tak jsem založil nové.
Měl bych dotaz nebo spíš prozbu o pomoc, jsem absolutní amatér a stavím model motorového vozu 810 ( ve stejném rozměru jako tento model: http://www.modelyvlacku.cz/index.php?ma ... ts_id=2218) rozměr TT a potřeboval bych ho osadit nějakou hnací jednotkou včetně podvozku, prosím poraďte mi jestli by se dal pořídit udělaný podvozek nebo kde na něj sehnat díli? Moc děkuji za pomoc :)

P.s: jedná se o analogovou dráhu.
jezevec
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 30 pro, 2008 11:44 pm

Příspěvekod TT-maniac » stř 31 pro, 2008 2:01 am

Tady je má recenze možné varianty: http://tt-vlaky.xf.cz/pojezd810.html
TT , analog , epochou se neřídím ... dělám to co se mi líbí
Uživatelský avatar
TT-maniac
 
Příspěvky: 169
Registrován: sob 17 úno, 2007 3:43 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod JBr » stř 31 pro, 2008 8:59 am

Pripadne VoVo na www.mojett.cz ma probrane snad vsechny varianty pojezdu, ktere se u nas daji sehnat.
TT/D V/VI.
Uživatelský avatar
JBr
 
Příspěvky: 1265
Registrován: čtv 20 zář, 2007 7:25 pm
Bydliště: Hostivice a obcas Chotebor

Příspěvekod boy.rough » stř 31 pro, 2008 10:35 am

Jezdím na účkách (asi poslední mohykán???) a nemám s nimi problém.
boy.rough
 
Příspěvky: 620
Registrován: stř 13 čer, 2007 6:47 pm

Příspěvekod bamby » stř 31 pro, 2008 5:39 pm

....Firma Kuber - 800 ,- kc...


..... http://www.lepty.cz/seznam.php
Uživatelský avatar
bamby
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte 18 lis, 2008 4:54 pm

Příspěvekod TTmili » stř 31 pro, 2008 6:22 pm

Pomalu se chystám si vyrobit pojezd a podle toho jak se povede ho možná začít dělat seriově. Jen potřebuju zjistit co je schopný vydržet odlívání olova bez následků... poradí někdo?
TT
DIGITÁL
Epocha: IV