Trochu k tématu: na mnohých větších vlečkách byly k vidění (vnitro) vozy, které vznikly uříznutím nástavby. Na vyklopníku Prunéřov byla zautogenovaná Wapka jako ochranný vůz. Na vlečce býv. cementárny Králův Dvůr měli taky nějaký upravený "panwagen" na vnitro potřeby, snad z Eas. V plzeňské škodovce byl snad nízkostěn na rámu studénkovského dumpcaru...
A Precheza (? prostě někdo ze střední Moravy) má legálně cisterny s uříznutým vrškem na přepravy kovových třísek, nebo plechových odstřižků... A jezdí s tím napříč federací...
Za plzeňským depem byla "rozložna" nákladních vozů, kde mj. odstojovali z vozů Gbgkksabcde... překližku a podlahová prkna. Úplně nahatý vůz odjel po ose na převýchovu do Krnova, na Laas/Kills...
Stačí vám tolik obskurností?
