Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
Díky jeho zarputilosti se dostaneme k informacím, které by pro většinu z nás zůstaly tabu
Tempotaxi píše:Mcx píše:Ovšem pozor - Banko nýtovací pásky jsou lepty síly 0,15 mm - to není to pravé ořechové, to HGW jsou obtisky - to je něco jiného !
Ano to vím. Oni ani nýtovací pásky od Eduarda nejsou ideální.
Je pravda, že se dají koupit i hlavičky nýtů, ale bude jistě problém je přilepovat ve stejné vzdálenosti a v naprosté rovině.
Ona ji kapka latexové barvy není stejně veliká.
Chce to trochu cviku a trpělivosti.
radeksindy píše: Mimochodem, ve kterém z dostupných materiálů je uvedeno, že někdy tyto vozy nesly čísla Be 2-00xx ve žlutém provedení?
Tempotaxi píše: Pan Maruna ve knize o železničním modelářství píše.
První vozy celokovové konstrukce o rozvoru 8,0 m se objevují před válkou a mají na venek plynulo stěnu, kovový rám oken a s typickými zakulacenými rohy střechy. Válka zdržela vývoj a ve větších sériích jsou vyráběny po skončení války.
A jsou to typy:
a) Řada Ci pak Bi stavěna kolem roku 1944.
b) Řada Ce pak Be stavěná ve válce až do roku 1948.
c) Řada Be pak Ae stavěna v malém množství ve válce a dále je stavěna od roku 1946.
Tempotaxi píše:Já vlastní chybu uznávám
Tempotaxi píše:radeksindy píše: Mimochodem, ve kterém z dostupných materiálů je uvedeno, že někdy tyto vozy nesly čísla Be 2-00xx ve žlutém provedení?
Kamarád mně přinesl stavebnici a obtisky. Obtisky je výrobek pana Jírana.
O správnost obtisků se obraťte prosím na výrobce obtisků.
Sandy píše:Miluju jistého "353", ten si všechny puristy maže na chleba.
Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků