Když zde byla řeč o výrobě Ztr, tak pohled na výrobu ve Studénce.
Zkompletovaný rám, obrácený vzhůru nohama - montáž brzdy, rám již má rozsochy, připravené jsou pod rámem dvojkolí, po zkompletování brzdy se spodek doplní o uložení dvojkolí a posadí na ně a pokračuje na další montáž skříně, lakovna ho čeká až na samý závěr výroby
tady se kompletuji bočnice - samozřejmě bez peřejek, střechy a připevní se na spodek, pak následují truhláři - jako první montáž podlahy a pak stěny a teprve kompletní vůz se stříká barvou
tady opět Studénka 30. léta, v popředí sedlání dvojkolí, vzadu rozpracované Zt již s namontovanou podlahou, postup stejné jak po válce
Takže informací je i z výroby i opravy nákladních vagonů v ČR dostatek, jen se tím nikdy nikdo nezabýval, nevydával.......