Stavba pokračovala dál. Přilepil jsem stěny, přidal jsem leptaný profil „U“, který mně zbyl ze stavebnice. Přidal jsem jejich uložení a horní část je zakončena páskou. Přidal jsem na jedné straně stupačky. Žádná dostupná kinematika se do modelu nevejde. Pro očkové spřáhlo, je zhotovena základna a spřáhlo je přilepeno. Dále jsem upravil táhlo brzdového kola. Podle fotky je táhlová tyč jen do polovičky vozu. Byla to docela lehká úprava.
Dále přemýšlím, jaká byla podlaha vozu.
Byla zde zmínka, že podlaha byla dřevěná a provozem budou fošny hodně poškozovány.
Když jsem pracoval v SONP, tak všechny hutní vozy mají plechovou podlahu. A je úplně jedno, zda byla dráha široká nebo úzká. Podlaha je buď hladká, nebo má plech nějaký reliéf. Vozy musejí snášet dosti nešetrné zacházení. Je pravda, že náklad na plechové podlaze klouže, ale všude bylo dostatek prken, hranolků na podložení nákladu. On také stav kolejové svršku nebyl nejlepší a docházelo častému vykolejení a nakolejování se provádělo jakýmkoliv způsobem, který byl zrovna po ruce.
Ano i na hutích jsou vozy normální konstrukce ČSD, které mají dřevěnou podlahu.
Dále musím promyslet barvu vozu. Podle mě bude spodek, nárazníky mít černou barvu. Boční a čelní část vozu bude natřena červenohnědou barvou. Písmo bude bílé.
Dále budu mít problém, kde vlastně seženu tak velký ingot.