Ahoj - výška modelu je stejná a měla by tak být stejná, ten topný registr je schovaný pod obalem, měl by být samostatně "zaplechován", aby se k němu dal dostat, s tím se mi hrát nechtělo. Z původní sady leptů jsem čela kotle nepoužil, neseděl přesně rozměr a ani přes tmelení to nebylo ono, tak jsem zůstal u sice horších ale rozměrově sedících Bramos čel, těch odchylek os skutečnosti je více, ale model je takový jaký je a dle mého nemá smysl více práce do něj investovat. I tak to bylo cca 15 hodin práce a to ještě nemá popis.
Tady jeden:
a tady druhý
ale ke kotlovým vozům nejsem specialista, to musí dovysvětlit Michal - statistik
Doplňky - to byly všechno věci, které mi leží x let doma, takže když jsem chtěl kohout, tak jsem se prohrabal doplňky k parním lokomotivám a něco použitelného s úpravou vytáhl a tak to bylo u všeho.
Orientačně co bylo měněno - dodáno:
lept:
- nosiče kotle
- stupačky na plošinu
- rošt brazdařské plošiny
- popisové cedule
- nálepní schránka
- háky na tažné lano - jsou jen na jedné straně vozu (u plošiny nejsou, posunul jsem stupačky příliš na okraj spodku a nevešly tam)
odlitky:
- budka
- víko na kotli
- kryt ovládání ventilu na kotli
- ventil na topení
- brzdový válec
- brzdové jímky s rozvaděčem
Potom už jen pár kulatin 0,3, 0,5 mm
Různé evergreeny - 1x1, 1x2, 0,5x1, U 2,5
Co nebylo uděláno a lepší, kdyby bylo - nárazníky mají mít velké talíře - nemají, zaplechování topného registru.
Co bylo z původního modelu odstraněno, tedy někdy jen virtuálně - byla to stavebnice:
- plošina
- střed rámu vozu mezi nosiči kotle
- popisové tabule,
- nosiče kotle
- kryty nahoře na kotli
- háky na tažné lano
- stupačky na plošinu
A to je asi vše.