Stránka 1 z 1

Gklm

PříspěvekNapsal: čtv 13 bře, 2008 8:37 pm
od badliner
Rozklíčuje mi někdo kod tohoto vozu.....hlavně by mě zajímalo, jestli je brzděný?

PříspěvekNapsal: čtv 13 bře, 2008 8:52 pm
od Vladimír

PříspěvekNapsal: pát 14 bře, 2008 12:06 pm
od badliner
To jsem taky hledal.....ale našlo mi to jen ten první odkaz....a :) pro mě je jsou nejdůležitější ty brzdy....Takže díky...

PříspěvekNapsal: sob 05 dub, 2008 12:02 pm
od Vladimír_B
Ahoj, význam jednotlivých písmen je na tomto odkazu http://www.sweb.cz/pvoltr/. Tento vůz by měl být brzděný. Nevím proč by nebyl. :?: Pár obrázků podobného vozu je i tady http://modely.firenet.cz/view.php?nazevclanku=nakladni-vuz-zr-stavba&cisloclanku=2007090009 a pod vozem je vidět "brzdová výbava".

PříspěvekNapsal: sob 05 dub, 2008 4:09 pm
od badliner
Mno proč by nebyl....mám soupravu s Rosňou od Tilliga...je tam tenhle vůz a místo brzd má jen dirky....že by to bylo tím,že je to polohoby set mi přišlo divné..a narazil jsem na tohle http://modely.firenet.cz/view.php?nazev ... 2008030006 tam se píše,že vozy Gm byly bez brzd.....

Re: Gklm

PříspěvekNapsal: ned 06 dub, 2008 2:04 pm
od Sandy
badliner píše:Rozklíčuje mi někdo kod tohoto vozu.....hlavně by mě zajímalo, jestli je brzděný?

Letmý pohled do literatury :
Zavřený, dvounápravový vůz s užitečnou délkou menší než 9 m a se zatížením (C) menším než 20 t. Počet větracích otvorů je menší než 8.
Národní značení Ztr (Zavřený, hmotnost nákladu vetší než 2O t, možnost přechodu na široký rozchod) nebo Ztrc ( totéž + průběžné potrubí parního topení).
Vozy měly tlakovou brzdu nebo byly bez brzdy s průběžným brzdovým potrubím ( značení i číselný interval byly totožné).
Vozy byly i s budkou nebo jen s plošinou.
Pro zajímavost . Správný rozvor vozu je 69 mm(v HO). Rocco má pouze 63 mm, Vacek je správně !