Dále se rám doplnil odlitými nárazníky, sestavily se dvojité stupačky k brzdařské plošině a použil jsem odlité výpustné potrubí, které se muselo také délkově upravit. Na nosiče kotle je zase použit papír. Je vyrobena jímka a přilepena na nosiče kotle.
Jímka je plastová trubička. Čela jímky jsou zhotovena ze dvou vrstev plošných desek, které jsou postupně přilepena na trubičku a které jsou pak nahrubo opracované do požadovaného tvaru. Čela jímky se pak vytmelí tmelem a po zatvrdnutí se opracují do požadovaného tvaru.
Zespodu rámu to vypadá asi takto.
Podle mě vůz nebude mít tlakovou brzdu, ale bude zde jen průběžné potrubí tlakové brzdy.
Vůz bude mít jen ruční mechanickou brzdu a táhla k brzdovým špalkům se doplní až po lakování celého modelu. Před lakováním se musí odstranit loukoťová dvojkolí a po opětovném usazení do rozsoch se pak doplní všechna brzdová táhla.
Vždy stavím dva vozy.