Zatím je záhadou jak se dostával cement z cisterny ven. Nikdo ze známých odborníků na nákladní vozy netuší, jak se cement dostával ven.
Tak stlačeného vzduchu u vozu Posista při vykládání je 0,3 atm.
Tak stlačeného vzduchu u vozu Zzv při vykládání je 0,3 atm.
U vozu Milevsko jsou úplně jiné tlaky:
Provozní tlak ……………….. 2,3 atm.
Zkušební tak nádoby ……. 3,5 atm.
Konstrukční tlak ………….. 2,5 atm.
Podle provozního tlaku vzduchu vypadá, že u vozu Posista se provádělo vypouštění cementu pomocí žlabu, jako u vozu Zzv. Ale zda byl vypouštěcí žlab součástí vozu nebo žlab byl součástí zásobníků na cement. To znamená, že vozy Zzv a Posista mají stejný postup při vyprazdňování cementu.
Přívod stlačeného vzduchu u všech tří vozů bylo potrubím, které bylo zakončeno přírubou Js80.