Stránka 1 z 11

Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: pon 29 úno, 2016 10:28 am
od milan ferdián
Otevírám slíbené téma.Viz.vyjádření v tématu Stavba lokomotiv.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 05 bře, 2016 6:05 pm
od Střelec
Někdo to tady nakopnout musí, takže v H0 stavebnice pěti- a osmioken ADA + hotové vozy, stavebnice Bi a Ci 30 (sedmiokna) z Peček, k tomu služebák Daak od Kleinmodelbahn. V TT Bi/Ci 30 od LPH a pokračotelů, služebáky lepty KUBER. Osmiokna lze v TT sice získat pokrácením a dalšími úpravami ''saských'' desetioken ze startsetů od BTTB, ale rozměrově to nebude košer a je s tím spousta práce.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 05 bře, 2016 7:45 pm
od Ronoath
Moment, a ty stavebnice od ES Pečky jsou skutečně ve druhé epoše? Nikdy jsem model této epochy postaven z této stavebnice neviděl a žil v domnění, že se čeká na nějakou úpravu pro II. epochu.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 05 bře, 2016 10:58 pm
od Colonel32
Tak ona II. epocha je poměrně obsáhlé období z hlediska vzhledu vozidel, ale změna plynového osvětlení na elektrické a dosazování LP větračů prostě průběžně probíhalo během II. epochy, takže pokud se na to použijou vhodné obtisky, tak to může představovat vozy II. epochy. A samozřejmě si to člověk může na plynové osvětlení nebo ty stříškové větrače dotůnit sám.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 05 bře, 2016 11:00 pm
od Colonel32
Jinak z leptů DK-Model se dá sehnat stavebnice pancéřáku v měřítku TT a teď akorát jednáme o tom, že by se udělal prototyp i v Hánule, ale bude to hodně drahé (kvůli materiálu) - pokud by to někoho hodně zajímalo, tak mi napište zprávu.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 05 bře, 2016 11:39 pm
od Tempotaxi
Pancéřák v HO.
Bude jen osobní (Ca) nebo i se služebním oddílem (CDa).

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: ned 06 bře, 2016 12:59 am
od Colonel32
Pokud bude, tak jen zvětšenina TT verze - což je Ca.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: pon 07 bře, 2016 8:28 am
od radeksindy
A je prosím někde k vidět fotografie leptu Ca, aby bylo vidět jak je to konstrukčně provedeno? Mě by docela zajímal.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: pon 07 bře, 2016 2:54 pm
od milan ferdián
Zdroj Mdes v přípravě.Bohužel modelovou velikost neznám.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: pon 07 bře, 2016 3:39 pm
od vmucha
milan ferdián píše:Zdroj Mdes v přípravě.Bohužel modelovou velikost neznám.


Stavebnice vozu Ci ve velkikosti TT .

Zdroj facebook ES Pečky
https://www.facebook.com/profile.php?id ... 879&type=3

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: pon 07 bře, 2016 7:53 pm
od hank
Tak ES Pečky různých těch 4-, 5- a 6okeňáků nabízejí "ha'voll", neboli celkem slušný výběr pro epochy II a IIIa včetně odpovídajících služebních, poštovních i kombinovaných vozů. Akorát ty ceny jsou spíš německé... :evil:

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: úte 08 bře, 2016 7:54 am
od Ronoath
Pro délky souprav ve II. epoše by to nemusel být zase takový problém.

Navíc, stačí se podívat, za kolik se dnes prodávají vozy od Liliputu a člověk je rád, že může něco pořídit o jiných lidí než kšeftařů...

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: úte 08 bře, 2016 10:23 am
od radeksindy
Akorát ty ceny jsou spíš německé... :evil:

Pokud by tomu odpovídala kvalita, tak by to zase takový problém nebyl.

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: sob 12 bře, 2016 1:41 pm
od Tempotaxi
Rychlíkový vůz řady Ca z let 1909 až 1924.
Vůz Ca 4-5487 ve stavbě.
Odlitek osobního vozu dělá pan Máša. Ale okna (plastový odlitek) se nějak nepovedl. Jsou moc malá a propadnou každým oknem. Rámečky jsou v oknech odlité moc velké. Proto vše zasklívám okno po okně na míru otvorů.
Již mám vůz rozpracován asi tak dva roky a pořád je nedodělaný. Do oken jsem napasoval plastové sklo a pak se budou dělat ještě rámečky. Každý okenní otvor má jiné rozměry. Takže práce na modelu se opravdu vleče a proto nepospíchám ve stavbě rychlíkového vozu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Osobní vozy II.epocha

PříspěvekNapsal: ned 20 bře, 2016 11:41 pm
od Colonel32
Vážení přátelé, věděl by někdo, jak to bylo u pancéřáků s poprsnicema? Vůz 5070 ji má totiž na tovární fotce hladkou, jenže všechny ostatní vozy, ke kterým jsem viděl nějakou dokumentaci (včetně 3 dalších vozů 1. série) už ji mají normálně nýtovanou. Takže otázka zní, zda to měl jen úplně první vůz, nebo i nějaké další. Neví někdo?