Každý, kdo se bude chtít zabývat smodelařením tohoto vozu nebo původního Zdv, se bude potýkat s tím, že sežene výkres, který je reprodukovaný v knize, a fotku, která je reprodukovaná v knize, a bude v pr.... nebo je zjevné, že jde o úplně jiné vozy. Já dřív taky nic jiného nesehnal a celou stavebnici musel po vyhodnocení všech dat předělat. To vyhodnocení vedlo k tomuto závěru: Vůz na fotce má širší dveře a užší pole skříně, zatímco plánek vozu má užší dveře a širší pole skříně, protože cokoliv jiného vede k špatnému předčasnému závěru, že vůz na fotce je delší než vůz na výkrese. Naštěstí je k dispozici seznam vozů a tam je uvedeno, že jsou oba vozy stejně dlouhé (ložná délka) a mají stejný rozvor. Podle tohoto guláše informací pak stavíme model. Takže Zdv máme, doplníme čelní žebřík, střešní lávku, nakládací otvory a za málo muziky máme dva různé vozy.
Až si přečteš celou knihu, pochopíš. Je to jen typák z katalogu a na něm jsou podstatné jenom některé kóty (proto ti ty podstatné sedí s údaji ze seznamu vozů, ale skutečná délka v měřítku na výkrese sedět nemusí). To není sestavný nebo výrobní výkres vozu. Úkolem typového výkresu vozu předloženého ke schválení bylo správně zakreslit podstatné rozměry vozu, ze kterých se daly spočítat následující věci:
- hmotnost v t na metr délky přes nárazníky
- rozložení celkové hmotnosti na nápravu
- obrzdění (pokud měl brzdu), doplňovalo se schémtem pákoví
- rozměry ložné plochy
Vůz byl jenom jednoho typu, žádné dva nehledej

Pro typáky se velmi často používaly typové výkresy předchozích (nebo podobných) konstrukcí, kde se pouze přepsaly hodnoty kót. Širší dveře nikoho nezajímaly.