Vyměnit stávající kinematiku v rámu není takový problém. Ale každá kinematika má svůj stavební prostor. Zasahovat do funkčnosti takové kinematiky vede jen cesta do pekel. U takových kinematik se může jen odstranit připevňovací nálitky. Což třeba kinematika Roco má. Šířka kinematiky je docela v tomto případě dobrá, ale zásadní problém je vlastní délka kinematiky. A zde právě vadí čep podvozku. Vymýšlet jak upevnit, jak změnit uložení Rybáckého podvozku se mně zrovna moc nechce.
On by ten podvozek měl vlastně vyrovnávat nepřesnosti v položených kolejí. Dvojkolí je zde více na pevno a nerovnosti kolejí vůbec nepřenáší do hrotů.
V normální rozsoše má hrot dvojkolí více místa na vyrovnání nepřesností v položených kolejích.
Pokud se vyladění stávající kinematiky nepodaří v rozumné míře, tak nic jiného nezbude než vyměnit kinematiku. Dát tam takovou kinematiku, aby byl co nejmenší zásah do rámu vozu. Aby byla kinematika funkční a po přilepení nebo jiného usazení do rámu musí mít, nastavitelnou část spřáhla. Protože správná výška spřáhla, mně umožní spojit vozy v soupravu.
A tohle umí jen kinematika Fleichmann a další podobné kinematiky na stejném principu, jako je Gützold a Ribu. Ale pro mě je zásadní, že kamarád, používá svá vybraná spřáhla a ne každá kinematika je zvládne.
Kinematika Fleichmann.


Kinematika Gützold.

Kinematika Ribu:
