Dobrý den, tomu že každý chce něco jiného docela rozumím a tomu, že není lehké všem vyhovět taky. Vůz Vtr s oddělenými klapkami by se spíš hodil někomu, kdo staví dioráma, nebo pro odstavení někde do kopřiv. Tyto vozy jsem snad nikdy neviděl v provozu s odstraněnými klapkami, možná s výjimkou jejich poslední cesty, když je táhli do kovošrotu. Naproti tomu Ztr si pamatuji jezdit s pootevřenými dveřmi, vzpomínám si, že jako učeň v břeclavském vozovém depu, jsem viděl Ztr naložené bedýnkami s hroznovým vínem a dveřmi pootevřenými a zajištěnými v poslední poloze třípolohového závěrného háku. Do mezery byl vložený děrovaný plech asi do poloviny výšky dveří, zřejmě aby kolemjdoucí neužírali.
Možná si ještě jeden časem pořídím a do objednávky si přidám požadavek na dveře zvlášť. Moc mě lákají i další vozy od Vás, ale musím se trochu krotit, myslím, že na domácí kolejiště bude těch cca 140 nákladních vozů, které jsem už postavil nebo upravil, docela stačit. Pokud jde o střechu, tak pasuje přesně na místo, ono se to ani nemá kam posunout, ale ty vodící kolíky tam určitě nejsou na škodu.