Kotlový vůz – páteřní rám

Stavba a přestavba nákladních a osobních vozů všech velikostí. Návody, praxe, materiály, postupy a další.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » stř 20 kvě, 2015 12:48 pm

Zde jsou pak dvě verze modelu.
První fotka je vůz po vyrobení (r. 1988), ale opravdu neznám, zda mělo na kotli logo podniku.
Druhá fotka je vůz, který je pravděpodobně (r.1989), ale podle odborníků na železniční vozy to vypadá na 90-léta, pak ale je špatné logo. Místo ČSD má mít ČD.
Já jsem se s tím srovnám.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Barbucha » stř 20 kvě, 2015 1:03 pm

Přeznačovalo se až během roku 1993. Takže bych ty 90. léta neviděl nijak zle.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » úte 26 kvě, 2015 1:20 pm

Barbucha píše:Přeznačovalo se až během roku 1993. Takže bych ty 90. léta neviděl nijak zle.


Já si myslím, že přeznačování, hlavně podnikových vozů, kde se podniky rozdrobily a pak se pachtovalo nabitým majetkem, tak přeznačení bylo i po roce 1993. Ale dokázat to bude těžké. Ono také u některých podniků bylo v té době několik názvů, které se navzájem překrývaly. Jenže hlavička na papíru, název podniku na výrobku, nápisy na nákladním a železničním voze nemusí souhlasit.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Barbucha » úte 26 kvě, 2015 1:45 pm

Ono to dramaticky rychle nešlo. ČD byly zapsány v OR až koncem března 1993, takže do půlky roku stejně jezdilo vše pod ČSD. Pak se mázlo "S", protože 54 zůstalo… U podnikových to byla spíš i otázka nějaké té "reklamy" na voze. Navíc monopol ČD byl zrušen až v roce 1995.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod E27 » pát 29 kvě, 2015 8:06 pm

Tempotaxi, nemáš niekde v archíve fotku cisterny Duslo Šaľa polského prevedenia?
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » pát 29 kvě, 2015 8:57 pm

Zaes 84 56 788 6 095-6 (Świdnica (Polsko) 1981) - DUSLO Šaľa, pro přepravu kapalných hnojiv DAM - žst. Česká Třebová (2005). Foto: Statistik.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » sob 30 kvě, 2015 8:04 am

To mně více zajímá tahle velká obluda Zags 33 56 7816 701-6. Máš nějaké info.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod E27 » sob 30 kvě, 2015 8:12 pm

Myslis na dopravu etylenoxidu? V sucasnosti presiel rekonstrukciou a prepravuje sa v nom gazolin.
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » ned 31 kvě, 2015 8:39 am

Zajímá mně, kdo cisternu vyrobil a kdy a odkdy je ve Slovnaftě. Podle fotky je vůz focen před rokem 2007. Celková délka vozu 14,90 m a rozvor vozu 9,86 m. Průměr kotle bude asi 2.8 m. Pěkná obluda na kolejišti.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod E27 » ned 31 kvě, 2015 5:49 pm

Zags, séria 33 56 781 6700-8 a 33 56 7816 701-6 rok výroby 1985, objem 650hl,

výrobcu neviem...
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » ned 31 kvě, 2015 6:26 pm

Děkuji. Možná, že také bude. Pěkná obluda.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod E27 » ned 31 kvě, 2015 6:45 pm

Vladino, mám kopec informácií a mteriálov ohľadne cisterien Slovnaft, pretože kompletizujem knižku. Nie je problém, môj sused je bývalý rušňovodič zo Slovnaftu.
Ak postavíš tento skvost, tak ťa budem nosiť na rukách po pražskej burze :mrgreen:
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod E27 » pon 01 čer, 2015 10:13 am

Fotky z článku o Slovnafte pána Ing. Bokoru. Zhodou náhod tento článok vznikol v dobe, keď ja píšem knihu o Slovnafte. :) dokonca sme boli aj spoločne v závode na fotený.

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
E27
 
Příspěvky: 1163
Registrován: úte 28 zář, 2010 8:51 am
Bydliště: Bratislava

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod Tempotaxi » pon 01 čer, 2015 4:31 pm

Parádní fotky. Ještě, že vůz Zags … 701-6 je focen ze dvou stran.
Uživatelský avatar
Tempotaxi
 
Příspěvky: 4306
Registrován: úte 24 zář, 2013 8:35 pm
Bydliště: Kladno

Re: Kotlový vůz – páteřní rám

Příspěvekod mlha » úte 02 čer, 2015 8:38 am

Kluci cvakl jsem Vám pár vozů, nejsou s páteřním rámem, je to jenom pro informaci http://mlha40.rajce.idnes.cz/Hulin_1.6.2015
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2688
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

PředchozíDalší

Zpět na Stavba osobních a nákladních vozů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků

cron