Hytlák? Ne, déeska!

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti 0 (1:45).

Moderátoři: Michal Dalecký, Rudolf

Hytlák? Ne, déeska!

Příspěvekod Mašinka » úte 04 led, 2011 7:34 pm

Za účelem zčeření stojatých nulkařských vod jsem sáhl hluboko do archivu, abych vytáhl něco, co by pohnulo i ostatní nulkaře k nějaké reakci.Dnes je na řadě služební vůz, který jsem však stavěl ne pro sebe, nýbrž pro mého kamaráda v Německu, velkého přítele českých drah. Upřímně řečeno, ony to moc potřebují a zde v Čechách jich moc nemají.Ale k vozu, podvozek je upraven z plastového pojezdu firmy BILLER BAHN, rozřezaný a slepený tak, aby měl žádoucí rozvor a představky.Mimo nových krytů ložiskových domků žádné jiné větší zásahy do vzhledu.Skříň je z překližky, do které jsem vyfrézoval spáry, vyztužená hranolky z bukového dřeva.Mosazné profily od firmy HASSLER dotváří vnější vzhled.Je z nich spájeno i zábradlí plošiny.Vyhlídky pro vlakvedoucího jsou z leptů.Střecha je vytvarovaná z napařené dýhy na kopytu z balsy.Její oplechování je provedeno z tenkého hliníkového plechu tak, jak u skutečného vozu, t.j. z jednotlivých tabulí na klempířské falcy.Na fotografiích se vůz leskne, poněvadž podle přání majitele má znázorňovat vozidlo krátce po revizi, se stopami věku, ale s novým nátěrem.Vnitřní zařízení je dle skutečnosti, ale pozorovatelné jen okny, těžko fotografovatelné.Bohužel jsem fotodokumentaci stavby poněkud odbyl, takže jen rychlé fotky před odevzdáním.Omluvte jejich kvalitu, prosím.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Zdraví
Mašinka
Mašinka
 
Příspěvky: 213
Registrován: sob 23 led, 2010 5:56 pm

Zpět na Velikost 0 (komunita 0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků