Stránka 1 z 1

TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: pát 09 led, 2015 10:31 am
od Libor
Přátelé modeláři,
můžete se prosím podělit o Vaše praktické zkušenosti ohledně minimálních poloměrů a maximálních stoupání na trati TTe ? Co je ještě únosné pro spolehlivý provoz (souprava U37 + dva až tři vozy, vše DK model) a alespoň trochu solidní celkový dojem ?

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: pát 09 led, 2015 11:36 am
od milan ferdián
Praktické ti nesdělím,pro TTe se většinou používá kolejivo Zetkové od Märklinu.Oficiální poloměry R145/R195/R220 protikus k výhybkám R490/13°.Stoupání,určitě jak u normálního TTečka lokálka 1:25.Rybízek ti určitě poví víc.

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: sob 10 led, 2015 5:20 am
od Martin Justiz
rád bych ale s TTe nemám zkušenosti, já můžu poradit pouze s H0e

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: sob 10 led, 2015 11:02 am
od TTmili
Když vydržíš, tak to průběžně vyzkouším. Ale vzásadě při myšlence kterou mám se všechno tohle odvíjí od schopností Nkových mašin. Tím bych zároveň chtěl poprosit Nkaře jestli nemají k dispozici fotky převodovek strojů s rozvorem kolem 2400mm. Z hlavy mě napadá Brawa V100 (DR i DB), Piko G1206 a obdobné stroje od Fleischmanna. Pokud by nebyly fotky převodovek stačí i třeba odkazy na dokumentaci s náhradními díly. V TT si to všechno jsem schopný pohledat sám, ale to Nko nějak nezvládám.

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: úte 13 led, 2015 11:38 am
od hobby
On my TTe layout I am using Marklin 195mm radius set track with Peco flexi track. I have not used their 145mm radius track as I feel it is too tight.

With regard to the U class, mine is built from scratch using the 2-6-0T loco. It will not run very well and I am thinking of using two DK Model 4 wheel coaches with pickups to make it run better. The stock I use at exhibitions are the DK Model TU47 using Rokuhan chassis which run very well.

Na můj layout TTE Já používám Märklin 195mm rádius nastavenou dráhu s Peco flexi trati. Osobně jsem nepoužil svůj 145mm radius trať tak mám pocit, že je příliš těsný.

S ohledem na třídě U, důl je postaven od nuly pomocí 2-6-0T lokomotivu. To nebude fungovat velmi dobře a já jsem přemýšlel o použití dvou 4 Wheel trenéry DK model s malými dodávkami, aby se to lépe řídit.Stock jsem použití na výstavách jsou DK Model TU47 pomocí Rokuhan podvozek, který běží velmi dobře.

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: stř 14 led, 2015 11:26 am
od hobby
Further to my last post I have now done the work and it runs much better. The loco is wired to the two coaches and is therefore permanently coupled to them by the wires so you cannot uncouple the train. But it does make the loco run a lot better. The DK Model wheels are insulated on one side so I put them in one way on the first coach and reversed them on the second. The MicroTrains N couplings are plastic so insulate the coaches from each other.

I suspect that Google Translate will not do a very good job, but here goes:

V návaznosti na můj poslední příspěvek jsem už udělal práci a běží mnohem lépe. Lokomotiva je zapojen do dvou trenérů, a proto je trvale připojen k nim dráty, takže není možné odpojit vlak. Ale to přece dělá lokomotiva běžet mnohem lépe. Kola DK modelu jsou izolovány na jedné straně, tak jsem dal je v jedné cestě na první trenér a obrátil je na druhé.Micro Vlaky N spojky jsou plastové, takže zaizolovat trenéry od sebe navzájem.

Obrázek

Re: TTe - poloměry a stoupání

PříspěvekNapsal: stř 21 led, 2015 12:41 pm
od Libor
ok, rozhodl jsem se pro r200 mm jako minimum.
(for Hobby : I have decided for 200 mm as minimal radius)