Rozhodl jsem se, že popis stavby rozdělím do několika dílčích celků. Dneska začnu od úplného začátku a to od návrhu až po první pokládku kolejí.
Kolejiště se staví od roku 2010 a námětem se stala styková stanice dvou rozchodů, kde v normálně rozchodné stanici, začíná úzkorozchodná trať, která by měla a pokračovat po menších segmentech do druhé stanice. Celé kolejiště je zasazené do česko-německého příhraničí, čemuž budou odpovídat stavby i vozidla.
Jak jsem již naznačil v minulých příspěvcích tak stanice je postavena na dvou segmentech o rozměrech 1400*600 mm. Rám segmentů je vyroben z překližky 15mm a vrchní desky 10mm. Spojování segmentů je provedeno pomocí šroubů M8 s křídlovou matkou. Nožičky pod segmenty jsou vlastní konstrukce z hranolku 30x30mm, upevněné opět šroubem M8 s křídlovou matkou. Ve spod nožičky je stavěcí šroub. Délka nožiček je 700mm.