Fotky, přidávat určitě budu. Nechci sem dát hned všechno najednou jinak se snažíme ztvárnit česko-německé pohraničí přelom druhé a třetí epochy, takže i od toho se bude odvíjet vozový a lokomotivní park. Zatím většina vozidel čeká na přeznačení.
Tak tohle se mi moc líbí. Vlákno si dávám do sledovaných. Úzkokolejka má holt svoje kouzlo. A forma zpracování se tváří, že bude na dost vysoké úrovni. Těším se na další progres. Jak to bude celé velké ?
Prozatím nevíme jaká bude konečná velikost, ale mělo by to být něco kolem 4x2 metry a stočené do tvaru U. Takže to znamená že na každém konci bude koncová stanice a mezi nimi znázorněná mezilehlá trať. Až vytvoříme nějaký plánek tak ho sem určitě přidám. Zatím sem vložím pouze nákres stanice o rozměrech 280x60 cm, která už je téměř dokončená. modrá 760mm a černá 1435mm
Auta tam sedí, když si verzmeme že nejmladší vůz na fotce Škoda 1000 MB byla vyráběná od roku 1964 a poslední lokomotivy řady U37 byly vyřazovány v půlce roku 1966, tak i toto setkání mohlo v klidu proběhnout. Spíš je k podivu, že straničtí funkcionáři ve voze Volha jeli na nádraží. Jinak děkuji za pochvaly
Návštěva na nádraží mohla mít několik důvodů: - Přepadová kontrola: stanicí mohl jet utajený vlak s uranem, nebo byl problém s bezpečností práce ( smrtelný úraz a pod.) - V soutěži byla vyhodnocena BSP z nádraží na 1. místě a soudruzi přijeli pracujícímu lidu potřepat pravicí a předat odznaky. - V budově nádraží je schůze, nebo školení za účasti vedení podniku atd....