Je to dost složitá stavebnice. Veškerá vedení si musíš naohýbat z přiloženého drátu, madla uchytit do objímek a usadit do tebou vrtaných děr. Pohon jde sestavit vcelku dobře. Fauli motor máš dle návodu lepit jen vteřinovým lepidlem, já to posichroval dvousložkovým epoxidem. Tím jsem lepil i veškeré ostatní velké díly. Rozvod je už komplikovaný, musíš nalisovat červíček do tyče pro pro pohon kulisy /hodně složitá věc na přesnost/ a taky velice přesně naohýbat ze silného plechu držák rozvodu /ten naproti válcům/. Jednotlivé leptané klacky se spínají do odlitých dílů a i zde musíš být opatrný a neukroutit to, nebo naopak nenechat volnost aby ti rozvod nevypadl, nevzpříčil se, se všemy důsledky pro model. Ale pokud máš zkušenosti jde to. Já dělal dva modely v DR verzi. Vhodné je taky zesílit sbírání proudu osazením konverzního dílu od Modellbau veit, já to musel složitě vyrábět, páč jinak sbírá bídně. Jezdí průměrně, pokud se dopustíš jakékoli nepřesnosti při sestavení pojezdu, okamžitě ti začnou odcházet ukroucením čepy ojnic na osách. Ty si objednej okamžitě formou náhrádních dílů, tak jako tak odcházej. Model má poměrně hluboko do kolejí zasahující kryt převodů /zespoda mašiny/, tak opatrně na vyhybkách a hlavně na přejezdech a přechodech. Mám ji více než 10 let, možná že se něco v konstrukci modelu změnilo/zlepšilo/ ale to hlavní by mělo platit.